Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• schuimpie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-10 11:08
Goedendag, ik heb van een vriend van me MIO DIGIWALKER 268 in handen gekregen. De Styluspen ontbreekt. Heb er echter een probleem mee. Het touchscreen wil niet reageren. Ik kan echter wel de toetsen op het aparaat zelf gebruiken om het te bedienen. Maar, via deze knoppen kom ik niet bij alle functies. Nu is mijn vraag, zou de aanschaf van een nieuwe styluspen het probleem verhelpen? Ik heb al geprobeerd het opnieuw te calibreren, maar zonder resultaat. Het touchscreen werkt niet met andere voorwerpen. Dus ik dacht dat er misschien iets speciaals in het pennetje zat. Ik hoop dat iemand mij hier wat duidelijkheid over kan geven.

Afbeeldingslocatie: http://www.telecomwereld.nl/pic/news/312/mio268.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 05-02-2008 10:01 . Reden: Groet/dank is niet nodig. ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Kan je niet van iemand een pennetje regelen van een ander touchscreen device? Voor zover ik weet zijn er geen pennetjes met een speciaal iets erin...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Yoki1985
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-11 12:54
Nee inderdaad er zit niets speciaals in zo een pennetje. Ik denk persoonlijk dat je touch screen gewoon kapot is.

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Touchscreen gewoon kapot helaas. Misschien is de Mio eens op de grond gevallen. Probeer wat te drukken met je vingers, of een buig beweging te maken door het hele apparaat met 2handen te buigen. Dit hielp bij mijn telefoon om het touchscreen weer te laten functioneren

Ook zou je een mes tussen de behuizing kunnen zetten en de 2 gedeeltes (voor en achterkant) wat van elkaar af te halen en dan weer aandrukken. Dit heeft de 2e keer geholpen toen mijn touchscreen niet meer werkte.

• schuimpie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-10 11:08
bedankt voor de reacties. Ik denk ook idd dat het touchscreen kapot is. Ik heb wat geprobeerd het apparaat te buigen maar helaas zonder resultaat. Ik denk dat ik voor 100 euro een nieuw touchscreen erin laat zetten.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
check eens of er een screen protector op zit, heb het een keer met mijn MDA gehad,
nieuwe screen protector erop, geen werkend touchscreen meer,
protector eraf en touchscreen werkte weer...
waarschijnlijk zit er dan net iets onder het randje klem waardoor het scherm denkt dat je input geeft aan de rand.

Dus zit er een screenprotector op? Even testen zonder

[ Voor 3% gewijzigd door Prulleman op 05-02-2008 12:34 ]

Strava

Pagina: 1