[PHP] Problemen na verhuizing

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem naar een server verhuizing!

Ik maak gebruik van Option +Multiviews om url`s netjes weer te geven, echter werkt dit nu niet meer.

Via de Apache manual staat vermeld dat dit probleem opgelost zou moeten kunnen worden door in een .htaccess AcceptPathInfo op on te zetten. Echter helpt dit ook niet.

Mijn .htaccess is nu als volgt:
AcceptPathInfo On
Options MultiViews

Welke opties zijn er om de url`s toch correct te laten weergeven?

www.domein.nl/index/ resulteert nu in een error en www.domein.nl/index.php geeft resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Staat AllowOverride op All, of staat MultiViews er in ieder geval bij voor die directory?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost de juiste toevoeging in .htaccess moet zijn:

AddHandler php5-script php
AddType text/html php
Options +All +MultiViews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Merged: [PHP] fpdi fatal error + [PHP] probleem door Apache 2 en Multiviews => [PHP] Problemen na verhuizing

Ik gebruik FPDI wat altijd perfect heeft gewerkt, echter na een server verhuizing krijg ik een fatal error.

Als ik de lijn door commentaar uitschakel wordt de pdf wel getoond, alleen kunnen de juiste lettertypes niet gevonden worden.

Ik heb alle file`s doorgespit en kan de functie ook nergens vinden. Weet iemand de oorzaak/een fix?

Fatal error: Call to undefined method FPDI::_putresourcedict() in **/fpdi/fpdi.php on line 247

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 05-02-2008 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Man
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zo te lezen mist er een bestand op je server, aangezien de functie die aangeroepen wordt eerder schijnbaar wel bestond. Dit bestand (of meerdere bestanden) zullen vast verloren gegaan zijn, of mangled geraakt zijn gedurende je verhuizing.

Wat bedoel je overigens met "server verhuizing"? Ik neem aan dat je doelt op een verhuizing van programmatuur, en niet van een fysieke server van A naar B? (in het laatste geval kan er om de een of andere reden natuurlijk nog wat disk corruption zijn opgetreden).

Maar zonder meer informatie is het natuurlijk gokwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om verhuizen van provider X naar provider Y.

Alle files heb ik nogmaals gedownload en geupload, helaas geenr resultaat.
Pagina: 1