Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-11 12:44
Ik heb nu een Vodafone gsm abbonement, dik tevreden. Alleen loopt het binnenkort af en zou ik graag een nieuwe telefoon willen. Aanbiedingen zat, maar laat Vodafone voor mij nou net de enige aanbieder zijn waarmee ik gunstig kan bellen en internetten in het buitenland.
Bij een nieuw abbo is een toestel niet zo duur, bij verlenging gooien ze er al snel 150 euro bovenop.

Hoe kan ik nou toch bij Vodafone blijven én een toestel scoren alsof ik een nieuwe klant ben? Voor et prijsverschil kan ik ook heel veel bellen........en volgend jaar weer terug naar Vodafone.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:35

MsG

Forumzwerver

Onder andere naam ofzo? Andere rekeninghouder. Of via iemand een abbo hebben?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Abo opzeggen en om laten zetten naar prepaid en vervolgens nieuw abo aanvragen en je nr weer omzetten in abo. Er is geen andere optie, anders is het verlengen he ;)

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-11 18:21
DaannO schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 00:06:
Abo opzeggen en om laten zetten naar prepaid en vervolgens nieuw abo aanvragen en je nr weer omzetten in abo. Er is geen andere optie, anders is het verlengen he ;)
met daanno als je nummer wilt behouden, anders kun je zelfs gewoon een tweede abonnement nemen en de eerst daarna opzeggen.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Gewoon de klantenservice bellen, die zijn meestal iets flexibeler dan de mensen in de vodafone shops. Misschien heb je mazzel en kunnen ze je wat aanbieden :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hoe kan ik nou toch bij Vodafone blijven én een toestel scoren alsof ik een nieuwe klant ben?
Dit neigt heel erg naar fraude, daar gaan we niet aan mee helpen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.