[Leopard] Dock komt random omhoog bij fullscreen Quicktime*

Pagina: 1
Acties:

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11-2025

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

Topicstarter
Heeft misschien iemand een oplossing gevonden voor het Quicktime/Dock probleem? (Quicktime in Fullscreen)

Probleem is als ik een film kijk, komt random het Dock weer "omhoog" over m'n film heen, heel irritant, misschien dat het een bug is in het Dock, maar weet iemand een workaround?

VLC doet het wel goed, alleen VLC gaat bij mij dan weer niet goed als ik films vanaf een samba share kijk :)

----------

Voor de mensen die ook met VLC er tegen aan lopen dat video stottert als je het over een Samba share kijkt, overschakelen naar NFS en alles loopt helemaal soepel. :)

[ Voor 22% gewijzigd door peddro op 18-02-2008 10:16 ]

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10-2025
peddro schreef op maandag 04 februari 2008 @ 21:43:
Heeft misschien iemand een oplossing gevonden voor het Quicktime/Dock probleem? (Quicktime in Fullscreen)

Probleem is als ik een film kijk, komt random het Dock weer "omhoog" over m'n film heen, heel irritant, misschien dat het een bug is in het Dock, maar weet iemand een workaround?

VLC doet het wel goed, alleen VLC gaat bij mij dan weer niet goed als ik films vanaf een samba share kijk :)
Beweeg je niet per ongeluk je cursor naar de onderkant van het scherm (of waar je je dock ook hebt staan) ? In QT krijg je dan je dock te zien, in VLC niet.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• peddro

peddro

Topicstarter
Vanitas schreef op maandag 04 februari 2008 @ 22:25:
[...]

Beweeg je niet per ongeluk je cursor naar de onderkant van het scherm (of waar je je dock ook hebt staan) ? In QT krijg je dan je dock te zien, in VLC niet.
Nee, dat niet echt... als je naar beneden gaat met de muis krijg je leuk te zien dat hij wat vertraagd omhoog komt.... dat is bij mij ook niet het geval, hij plempt zichzelf er gewoon keihard neer.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:09
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren mogen problemen en specifieke vragen in een apart topic. Zo zijn de 'grote' topics echt voor ervaringen en discussie. Deze reacties zijn afgesplitst van [Leopard] Ervaringen en Discussie Deel 2. Zie voor meer informatie Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Je kunt voordat je een film gaat kijken het dock verbergen met de toetscombinatie alt-appeltje-D.
Dan is het dock weg!

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Ik denk dat 'ie niet eens weet dat ie een eigen toppic heeft :p

• peddro

peddro

Topicstarter
Had ik inmiddels al wel door... :P

Leopard opnieuw geinstalleerd (niet voor dit probleem, maar echt tal van anderen) was het probleem weg... tot gisteren met de update naar 10.5.2, en toen kwam het Dock weer omhoog zetten, ik haal hem nu steeds weer weg met je oplossing!

Maar blijf het een raar iets vinden...

• praseodymium
  • Laatst online: 07-02 23:28
Ik heb hetzelfde probleem.

Ik dacht dat het wellicht iets met de .Mac DockSync te maken heeft, maar blijf het nogal raar vinden.
Pagina: 1