Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-11 23:58
Omdat ik mijn nokia n73 en mijn tytn II te groot vind om bijvoorbeeld mee te nemen in de kroeg zat ik te kijken naar een andere telefoon. er zijn 2 eisen, bellen en smsen (met t9). Nu zat ik eens op marktplaats te kijken en zag dat bijvoorbeeld een oude nokia 8850 zo goed als niets meer kost.

Kan iemand mij vertellen of dit nou aan te raden is, oke, voor die 50 euro kan je niks, maar je hebt wel een titanium telefoon die kan bellen/smsen en tegen een stootje kan.

het hoeft dus niet high end te zijn, en dat ik niet opval met een fancy mobiel maakt me ook niet uit...

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 19:25

Swaptor

Java Apprentice

Uhm... 8850 = fancy.
Non-fancy: 6021, 6230i, 6310i, 1600, 2600, etc.

Vooral de 6021 en 6310i zijn robuust en nagenoeg onverwoestbaar. Ook vocht is in zeker mate te doen.
Als je verwacht dat het apparaat vaker gaat zwemmen: 5140i

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kun je niet beter gewoon een nieuwe 1e hands kopen? Want ik vertrouw 2e hands telefoons nooit zo echt. Voor je t weet zit je met een ding opgescheept die je dagelijks op moet laden.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:43

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Osiris schreef op maandag 04 februari 2008 @ 23:27:
Kun je niet beter gewoon een nieuwe 1e hands kopen? Want ik vertrouw 2e hands telefoons nooit zo echt. Voor je t weet zit je met een ding opgescheept die je dagelijks op moet laden.
Ikzelf gebruik een 6310i voor het uitgaan. Maar het grote voordeel is dat je ze vaak in nieuwstaat of zelfs nog in folie op marktplaats kan kopen. Hij zuinig is met de batterij en gewoon godsgruwelijk degelijk.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-11 23:58
ik zag dat je een 8850 ook refurbished kan kopen, zelfs met garantie, het probleem nu is dat ik voornamelijk mijn tytnII irritant vind in mijn broekzak, samen met peuken, aansteker, portomonee, autosleutels etc... 8850 is 100 gram lichter, doet wat ie moet doen en kan makkelijk in een borstzak bijvoorbeeld...

en idd een 1e hands is ook een idee, als ik maar kan bellen en smsen...

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:43

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

peugeot206gt schreef op maandag 04 februari 2008 @ 23:38:
ik zag dat je een 8850 ook refurbished kan kopen, zelfs met garantie, het probleem nu is dat ik voornamelijk mijn tytnII irritant vind in mijn broekzak, samen met peuken, aansteker, portomonee, autosleutels etc... 8850 is 100 gram lichter, doet wat ie moet doen en kan makkelijk in een borstzak bijvoorbeeld...

en idd een 1e hands is ook een idee, als ik maar kan bellen en smsen...
Bellen en smsen kunnen alle telefoons :P. Waar ik rekening mee zou houden is sms gedrag na een biertje en vooral gemak. Dit betekent relatief gezien grote toetsen en ook nog eens een makkelijke bediening. Dan kom je bijna altijd uit op een Nokia. Ik zou het in ieder geval in die stal zoeken. Persoonlijk zou ik een Nokia 3510i of 6310i. Dit omdat ze stevig zijn en lekker groot zijn. Wat betekent ook nog eens stevig.

Als je wat kleiners zoekt kun je een nokia 1100 nemen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-11 18:03

n00bs

Het is weer Zomer!

Bij de Mediamarkt was er een aanbieding van een Sagem voor 19 Euro met 10 Euro beltegoed ;) en echt elke telefoon kan bellen en smsen dus waarom duur doen? (ps het was nog een mooie en kleine telefoon ook ;) ).

Ook bij de Blokker heb je nu voor 25 Euro een geinig prepaid toestel.

[ Voor 29% gewijzigd door n00bs op 04-02-2008 23:44 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Toch zal je zelf de keuze moeten maken.

Wij kunnen jou niet helpen hiermee. Nummer 1 zal jou de Nokia 8850 aanprijzen en nummer 2 weer een compleet ander toestel Oftewel, daar zal je niets aan hebben.

Zoek informatie op Google, zoek een goede prijs op marktplaats (of soortgelijke sites) en maak een keuze.

Succes :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.