Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Firefox crasht op homepage

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views

• Jenk-Han
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-08 12:19
Firefox (2.0.0.11) crasht steeds op de homepage van Tweakers. Dus niet pagina's als pricewatch of artikelen.
Ik krijg hierbij geen nuttige informatie van Firefox over de crash.
Ik heb verder geen problemen met m'n computer of met Firefox. Iemand die er ook last van heeft?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hier crasht ie niet, dus moet het ergens bij jou liggen. :)

Crasht ie ook als je al je extensions uit hebt gezet? Heeft het wel eens gewerkt? Is het echt op http://www.tweakers.net of elders?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Jenk-Han
Het probleem is inderdaad een extension, namelijk Firebug. Ik heb deze niet onlangs ge-update en altijd aanstaan zonder problemen. Draai jij Firebug of iemand anders misschien?

Gelukkig heeft Firebug de optie om uitgeschakeld te worden voor bepaalde websites. Dat is dan maar de oplossing voor mij.

[ Voor 26% gewijzigd door Jenk-Han op 04-02-2008 23:05 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

ik draai ook Firebug, maar alleen voor development doeleinde. Heb nl. wel vaker dit soort rare crashes gehad.

Probeer firefox eens in safe mode te starten (zonder add-ons dus) en kijk of het probleem is opgelost

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Jenk-Han
Ook ik draai Firebug ook alleen voor developing, maar ik ga 'm niet steeds aan en uit zetten.
Firebug is nu bij mij automatisch disabled als ik op tweakers.net kom.. prima zo.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Opgelost dus :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.