heb een probleem zoek een manier op webcam beeld tegelijk over meerdere verschillende programmas te delen
op dit moment wordt bij hetactiveren van cam bij tweede programma de beeld gewoon zwart en de eerste programma laat gewoon wel beeld zien weet iemand hier een truc voor om dit werken te krijgen ?
thx blijkbaar niet de goeie woorden ingevoerd in google
of combinaties
want had geprobeert maar kwam steeds uit op mensen die juist geen beeld hadden terwijl ze niet eens wouden wat ik wil doen 
uitgeprobeerd maar het werkt niet helemaal denderend merk ik iemand die nog alternatieven weet ? ga zelf nu ook effe nog verder met de term split cam met google hoop andere programmas dan ook tegen te komen
op dit moment wordt bij hetactiveren van cam bij tweede programma de beeld gewoon zwart en de eerste programma laat gewoon wel beeld zien weet iemand hier een truc voor om dit werken te krijgen ?
thx blijkbaar niet de goeie woorden ingevoerd in google
uitgeprobeerd maar het werkt niet helemaal denderend merk ik iemand die nog alternatieven weet ? ga zelf nu ook effe nog verder met de term split cam met google hoop andere programmas dan ook tegen te komen
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2008 22:41 ]