Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre_Code
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 22:01
Hallo ik heb hier een pc staan waarbij ik het maar niet voor elkaar krijg om er normaal op te internetten. Alles gaat vreselijk langzaam en sommige paginas worden gewoonweg niet meer geladen. Ik dacht eerst aan de adobe Flash Player/Shockwave Player maar die zijn nu helemaal goed geinstalleerd volgens de testsite op Adobe.

Tweakers.NET bijvoorbeeld kan ik dus onmogelijk normaal op komen. Bij de V&A geeft hij geen plaatjes voor de advertenties. Ik heb hier 2 andere pc's die beide wel werken. De routerinstellingen zijn niet anders, Windows is up-to-date. Heb al meerdere malen renew/release gedaan in CMD. Ik weet het gewoon niet meer nu :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond,

Heeft u ook al geprobeerd om anderen Browsers geinstallerd ?
bijv Mozilla Firefox.

Dan kunt u nog kijken of hij het nog niet doet.
Als ie het wel/niet doet laat het dan ff horen hier.

dan geef ik wel wat anderen tips.

Mvg
Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Welke hardware? Instellingen? Wat is traag, wat is je referentiepunt? Gebeurt het ook vanaf een live CD? Draadloos/bedraad? Netwerkkabels omwisselen, aansluitpunt in router, etc etc. Er is nog zoveel dat je eerst moet testen voor je ook maar iets kan zeggen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre_Code
Andere browser is geprobeerd dus daar ligt het niet aan. Instellingen lijken me hetzelfde alleen is deze Windows niet door mijzelf geinstalleerd. Als ik een andere pc aan dezelfde netwerkkabel hang gaat het wel goed. Dan moet het toch ergens aan de instellingen liggen? MSN werkt ook niet meer. Het is een bedraad netwerk. Het dynamische ip-adres wordt wel anders maar die hebben verder geen subinstellingen gewoon hetzelfde. Ik kan nog proberen om gewoon de onboard-netwerkkaart opnieuw te installeren.

Moederbord is een: Asus P5VD2-VM SE De rest doet er niet toe lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:20
Als je naar taakbeheer gaat (ctrl-shift-esc), staat daar de cpu usage toevallig de hele tijd op 100%? Zo ja, klik op het tabblad op cpu zodat hij daarop sorteert, welke processen hebben hier de hoogste waardes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre_Code
Sewer, Ik heb de pc inmiddels niet meer maar ben wel geinteresseerd waar je op doelt. Wat zou het geweest kunnen zijn dan?
Pagina: 1