aangifte belasting dienst 2007- browser start niet/verzenden

Pagina: 1
Acties:

• Madcat
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
hebben meer mensen problemen met het verzenden van de belasting aangifte op osx 10.5.1 met safari 3 of firefox 2?

Als ik de gegevens wil verzenden crashed het aangifte programma op 75% en zijn de gegevens niet verzonden.

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:04

Maximus

There is no substitute

Ik heb de aangifte ook ingevuld met het programma. Nu moet ik zeggen dat ik als browser de meest recente versie van Camino heb gebruikt en mijn aangifte via de DigID heb ingestuurd. Hier had ik geen problemen. Ook met OSX 10.5.1

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-02 20:39

TheBorg

Resistance is futile.

Ik hoorde net op het RTL Nieuws dat de belastingdienst technische problemen heeft. Ik zou het gewoon later nog een keer proberen.

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Het kan misschien te maken hebben met de storing bij de belastingdienst, aangiftes die met digid ondertekend worden komen op dit moment niet aan.

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-02 13:45
Door een technische probleem met het gebruik van DigiD is het sinds vrijdag niet meer mogelijk om elektronisch aangifte te doen. Dat meldt de Belastingdienst op haar website.

De DigiD vervangt sinds vorig jaar de elektronische handtekening, waarmee belastingplichtigen hun aangifte moeten ondertekenen. Dit jaar is het ook niet meer mogelijk om via een diskette de aangifte te versturen.

Zij raadt particulieren aan om voorlopig hun aangifte op de computer te bewaren tot insturen weer mogelijk is.

In 2007 moest voor het eerst de belastingaangifte (over 2006) via internet ondertekend worden met een persoonlijk wachtwoord, de DigiD. Daarmee kunnen ook andere gegevens over bijvoorbeeld iemands studieschuld opgevraagd worden.

De consumentenbond toont zich nog altijd kritisch, omdat mensen zonder internet nu gedwongen worden de aangifte weer op de ouderwetse wijze te doen. Bovendien moeten zij dan de rekenhulp van het aangifteprogramma missen. „Kunt u helemaal geen computer gebruiken, dan moet u voor lief nemen, dat u waarschijnlijk teveel belasting betaalt”, schrijft de Consumentenbond in haar belastinggids 2008.

Het aanvragen van de DigiD duurt vijf werkdagen. Vorig jaar nog werd stomverbaasd gereageerd op het advies van enkele medewerkers van de Belastingdienst die belastingplichtigen aanraadden om hun aangifte met de DigiD van de buurman te ondertekenen indien hun eigen DigiD nog niet geleverd was.

De Algemene Rekenkamer oordeelde vorige week nog keihard over de Belastingdienst. Het computersysteem van de dienst blijft haperen en heeft meer dan het dubbele gekost van de geraamde 38 miljoen euro. Met name het opzetten van een computersysteem om zes miljoen Nederlanders huur- en zorgtoeslag te kunnen betalen bleek in de praktijk veel ingewikkelder dan voorzien.
Bron: De krant van wakker Nederland

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11-2025

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Linkje bij de belastingdienst;

http://www.belastingdiens...ektronische_aangifte.html
Storing aangifteprogramma 2007

(4 februari 2008)

Door een technisch probleem is het op dit moment niet mogelijk de elektronische aangifte inkomstenbelasting 2007 te downloaden en te verzenden. Onze excuses hiervoor.
Wij werken er hard aan om dit probleem op te lossen. In de loop van de week volgt meer informatie.

• Madcat
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Okey, wat stom van me om niet even de site van de belasting dienst te checken, zaterdag dacht ik "even het te verzenden" en dat lukte niet. vandaag nog maar eens geprobeerd en lukte weer niet.
Ik dacht dat het een probleem in de applicatie was of een combinatie van safari/firefox ofzo.

Eventjes wachten nog dus.
tipje aan de belasting dienst: een exceptie gooien is ook niet verboden bij het crashen van je applicatie :)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Elsevier BAS / CAS werken uiteraard ook niet. Voor degene die zich afvraagt waarom 2007 (voor 2006) wel werkt, die submitten de boel via SMTP. 2008 doet dat via een of andere DigiD website (die eruit ligt).

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
belastingdienst != DigID !!

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Verwijderd

Is er iemand die nog steeds problemen heeft met het verzenden van de belastingaangifte ?

Bij mij thuis heb ik nog steeds het probleem dat de browser zich niet opent voor het verzenden van de aangifte. Ik heb het inmiddels bij iemands gedaan maar ik snap niet waarom het bij mij niet werkt.
ik heb geen firewall virusscanner of wat dan ook geinstalleerd. Tevens in het modem (KPN IPB) experiabox staat de firewall en alle relevante opties uit. Iemand enig idee ? Ik heb overigens meerdere pc's geprobeerd thuis maar geen van allen werkt.

• roches
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-02 20:50
Er is bij de belastingdienst een nieuwe versie op de server gezet, deze downloaden en installeren, daarna kun je zonder problemen de aangifte verzenden.
me@belastingdienst....

Verwijderd

Ik ben nog een foutmelding tegengekomen bij het verzenden van een aangifte voor ondernemers.

Verzenden is mislukt (21070)

De ( ontzettend onaardige mevrouw van de ) belastingtelefoon kon hier geen oplossing voor bieden, behalve " probeer het later nog eens" en "vul alles nog eens opnieuw in op een andere pc"

Na lang zelf proberen kwam ik erachter dat mijn wachtwoord ( voor ondernemers moet je aanloggen op de belastingwebsite) was VERLOPEN.

Na het wijzigen van mijn password via de website kon ik de aangifte via het losse programma ( waar je ook dat ww moet invoeren aan het eind) wel uitvoeren.

Misschien heeft iemand hier iets aan..een ondernemer dan...

Overigens belachelijk dat deze foutcode onbekend is bij de belastingdienst..al zal het niet vaak voorkomen ( alleen bij opnieuw versturen waarbij ondertussen het ww verloopt )

grts

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-02 02:34
Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 14:04:
Ik ben nog een foutmelding tegengekomen bij het verzenden van een aangifte voor ondernemers.

Verzenden is mislukt (21070)

De ( ontzettend onaardige mevrouw van de ) belastingtelefoon kon hier geen oplossing voor bieden, behalve " probeer het later nog eens" en "vul alles nog eens opnieuw in op een andere pc"

Na lang zelf proberen kwam ik erachter dat mijn wachtwoord ( voor ondernemers moet je aanloggen op de belastingwebsite) was VERLOPEN.

Na het wijzigen van mijn password via de website kon ik de aangifte via het losse programma ( waar je ook dat ww moet invoeren aan het eind) wel uitvoeren.

Misschien heeft iemand hier iets aan..een ondernemer dan...

Overigens belachelijk dat deze foutcode onbekend is bij de belastingdienst..al zal het niet vaak voorkomen ( alleen bij opnieuw versturen waarbij ondertussen het ww verloopt )

grts
Moet je voor de gein een een % in je ww krijgen, dan krijg je ook een rare melding die niet terug valt te lezen bij dat help geval. Erg handig!

Verwijderd

Het ergste is nog dat ze het bij de belastingtelefoon ook niet weten...lijkt me toch eenvoudig een foutenlijstje te maken met bijbehorende oplossingen.

.. en als je dan zegt dat je het vreemd is dat ze die fout niet kennen vindt dan wordt je afgebekt ( Ik ben toch geen ict-er en wij ' moeten' u niet helpen, u moet het zelf oplossen) en met een verkeerde oplossing het riet in gestuurd. En tot slot , u heeft nog een maand de tijd, u kan ook nog uitstel aanvragen, succes

bah
gelukkig heb ik zelf de oplossing gevonden , maar het koste me wel een hele dag proberen.

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:24
Bij mij verliep het probleemloos behalve dan dat ik de aangifte nogmaals moest verzenden.

Leopard met Safari als standaard browser.

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-02 09:19

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Bij mij ging het ook gewoon goed.
10.5.2 met safari 3

tipje, je belasting aangifte wordt in een bestandje bewaard, iets van <sofi>.bas oid, en als je deze op een andere pc opent, heb je al je gegevens. Dus je hoeft dan zowieso NIET opnieuw te beginnen.

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

• lostdogs
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-07-2021
[

grts
Ben ik ff blij dat die hier gepost was. Ik had hetzelfde probleem. Nu is het opgelost door via de website een nieuw ww aan te maken. Daar zou toch op zijn minst dat programma een inteligente foutmelding moeten maken?

Verwijderd

Tot je dienst, ben erg blij dat ik iemand heb kunnen helpen.. :)

(Als je googled öp "21070 belasting" dan is dit forum , de eerste hit, dus iedereen moet de oplossing nu wel kunnen vinden, misschien de belastingdienst zelf ook wel, heel misschien.. :N _O- .)

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Misschien een beetje teveel van het goede.
Maar gisteren probeerde ik ook via de Mac-versie mijn aangifte te verzenden, dit ging niet.
Bij het verzenden bleef die hangen op 39% en dit meerdere malen geprobeerd.

Toen in Vista (lang leve Bootcamp) nogmaals mijn aangifte gedaan (in dus de Win-versie) en dat ging gewoon goed. Verzenden was in 3 sec. gebeurd.

Kortom de Mac-versie werkt nog niet helemaal vlekkeloos...

• Peter Geerts
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:14:
Tot je dienst, ben erg blij dat ik iemand heb kunnen helpen.. :)

(Als je googled öp "21070 belasting" dan is dit forum , de eerste hit, dus iedereen moet de oplossing nu wel kunnen vinden, misschien de belastingdienst zelf ook wel, heel misschien.. :N _O- .)
Ik had ook dit probleem en heb er een paar uurtjes aan verspild... :O

Mooi dat GOT uitkomst biedt in tijden van nood!

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Gaat hier goed, Intel Mac (Core 2 Duo) met 10.5.2 en Safari 3.1

Verwijderd

Belastingdienst maakt gebruik VAN Digid...

Digid = van de overheid, vandara hebben ze ook een eigen helpdesk :)
Pagina: 1