Toon posts:

problemen met opstarten spel medal of honor airborne

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
als ik het spel opstart komt er de volgende melding:
the videocart you are running is not supported. Ik heb nooit problemen gehad met de videokaart (kinderen spelen sims2 + alle uitbreidingspakketten.
Ik heb een geforce ft5600x video kaart en via de website nvidia de laatste drivers geinstalleerd.
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik dit spel toch kan spelen op de computer of kan ik het spel in de prullebak gooien?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Voldoet die videokaart aan de minimum eisen die gesteld worden voor het spel? Als dat niet het geval is (wat me lijkt gezien de melding) dan gaat het natuurlijk niet werken en zul je moeten upgraden.

[edit]
MoH heeft een kaart met DX9 shader model 3.0 nodig en jouw kaartje zit op 2.a als ik me niet vergis. Dit gaat dus nooit werken.

[ Voor 25% gewijzigd door TERW_DAN op 04-02-2008 20:05 ]

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
zoiets heb ik dus ook gehad met COD4.
Ik had eerst nog een Geforce FX5500. slechte kaart. Hij zei bij cod4 bijna precies hetzelfde. Ik heb toen geupgrade en krijg binnen een paar dagen mijn nieuwe videokaart ;) gewoon een andere videokaart denk IK .

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

:w Welkom op GoT

Dit had eigenlijk in VB gemoeten maar je hebt geen probleem met de hardware maar helaas een VGA-kaart die niet geschikt is voor dit spel. Dit had je eigenlijk best zelf kunnen vinden.

Misschien een gebruikte die wel geschikt is op T.Net V&A zoeken.

[ Voor 9% gewijzigd door Guardian Angel op 04-02-2008 22:56 ]

ARME AOW’er

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit had zeker niet in VB gemoeten, maar in SPV, aangezien het maar om een enkel spel gaat...

Move PMG -> SPV

Oslik blyat! Oslik!