[µTorrent/RSS]Één entiteit van file afhalen met filter

Pagina: 1
Acties:

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:49
Gezien het feit dat TPB één van de grootste spelers (de grootste imo) is voor torrents te serveren, gebruik ik deze om vaak een bepaalde file van het internet af te plukken. Ik geef even een voorbeeldje:

Van een serie, genaamd House M.D komt iedere week (zoals wel vaker) een aflevering uit. Ik heb netjes een filter aangemaakt die zoekt naar d enaam van de torrents, en proefondervindelijk krijgt deze dan de juiste. Ik stel deze bv in op HDTV en alle poespas, werkt mooi.

Nu is het jammer genoeg, dat je vaak het probleem hebt dat van een bepaalde aflevering er verschillende torrents worden gelanceerd, allemaal HDTV, allemaal de nieuwe aflevering enz...

Bijgevolg zou het wel irritant zijn als arme Belg met zijn datalimiet (voorlopig toch nog) dat ik 4x dezelfde aflevering afhaal.

Ik heb een RSS-feed met alleen maar unieke afleveringen, maar die is uiteraard neit van thepiratebay.

Hoe kan ik er voor zorgen dat ik bv altijd maar één aflevering kan downlaoden? Google biedt niet echt een antwoord.

In de meest ideale omstandigheden zou het pas leuk zijn dat hij diegene dan neemt met de meeste seeds en vervolgens de meeste peers.

Uiteraard is bovenstaande uitleg maar een fictief voorbeeld...

• HyperBart
Niemand ?

• HyperBart
Echt niemand?