Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ben zins kort in het bezit van een externe hardeschijf (WD) prima ding en alles werkt.
Nu zit ik alleen met het volgende, Als ik bestanden van 4GB en groter van b.v. de D-schijf naar mijn externe wil kopieeren, dan komt i met de melding dat er niet genoeg ruimte op de externe is, terwijl dat niet het geval is..?

Iemand een idee? b.v.d.

(op C: is genoeg ruimte vrij)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
formatteren naar NTFS

• Misluct
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-05-2023
Converteren naar NTFS, hierdoor blijven bestanden die nu op je schijf staan bestaan. Na formateren is je hele schijf leeg

[ Voor 83% gewijzigd door Misluct op 04-02-2008 18:38 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Idd van FAT32 naar NTFS gaan. Zou alleen de HDD leeg maken voordat je het doet. Converteren gaat nog wel eens fout en dan ben je de bestanden kwijt die er nu op staan.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:17

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 18:32:
Hi,

Ben zins kort in het bezit van een externe hardeschijf (WD) prima ding en alles werkt.
Nu zit ik alleen met het volgende, Als ik bestanden van 4GB en groter van b.v. de D-schijf naar mijn externe wil kopieeren, dan komt i met de melding dat er niet genoeg ruimte op de externe is, terwijl dat niet het geval is..?

Iemand een idee? b.v.d.

(op C: is genoeg ruimte vrij)
NTFS is you friend! :)

Btw, vraag ff een naamswijziging aan naar 'Grootte' ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
Ok,

Bedankt voor jullie snelle en goede opossingen !

Werkt als een tiet.

Groet AJMG

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mooi dat het gelukt is, maar voortaan graag even in het goede subforum posten: Opslagmedia & I/O Controllers
Verder staat dit gewoon in de FAQ in OM, dus had je dit makkelijk zelf op kunnen lossen. Daarom move ik hem niet, maar doe ik hier een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.