Sinds twee weken heb ik een logitech muisje op mijn toshiba P200 laptop aangesloten. Na installatie van setpoint (destijds 4.24) werkt de touchpad niet meer, ondanks dat de setpoint setup aangeeft enkel usb drivers te installeren ivm het touchpad. Het verwijderen van de software, update naar 4.4, andere gebruikers (met welke rechten dan ook): het heeft allemaal geen zin: de touchpad reageert niet meer.
In de eventlog zie ik geen rare melding terug die iets met het touchpad te maken heeft, in het hardware overzicht (zowel het algemene overzicht alsmede bij de muisconfiguratie) zie ik zowel de logitech muis als het touchpad staan. Als ik de laptop opstart zonder USB muis, dan werkt het touchpad nog steeds niet.
Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om het touchpad weer bruikbaar te krijgen, afgezien van opnieuw inrichten?
De laptop is een Toshiba P200-137 met Windows Vista 32 bits.
In de eventlog zie ik geen rare melding terug die iets met het touchpad te maken heeft, in het hardware overzicht (zowel het algemene overzicht alsmede bij de muisconfiguratie) zie ik zowel de logitech muis als het touchpad staan. Als ik de laptop opstart zonder USB muis, dan werkt het touchpad nog steeds niet.
Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om het touchpad weer bruikbaar te krijgen, afgezien van opnieuw inrichten?
De laptop is een Toshiba P200-137 met Windows Vista 32 bits.
Hier kon uw advertentie staan