Toon posts:

Razer ''CopperHead'' stuk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hat dus een tijdje geleden een Razer CopperHead gekocht, toen was er nog helemaal niks mis mee. Maar ik was een tijdje gestopt met Shooters etc. Dus ik werd een beetje gestoord van die muis en zette er een andere muis op. Toen ik mijn Razer CopperHead weer wilde aansluiten lukte het niet. Er is iets mis met de driver want als ik alles volgens het boekje doet en ik ga naar de configurator, staat er dat hij geen muis ziet. Maar hij zit er dus echt in en gaat hij automatisch over naar de driver van windows. Heeft iemand dit probleem ook? Of weet iemand een oplossing?
Post dan maar 8) ;)

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:46

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Maar kun je met de muis nou wel of niet de cursor laten bewegen? Heb je al een andere PC geprobeerd?

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Topicstarter
Kanarie schreef op maandag 04 februari 2008 @ 18:25:
Maar kun je met de muis nou wel of niet de cursor laten bewegen? Heb je al een andere PC geprobeerd?
Ja, dat lukt wel.. Maar de driver doet het gewoon niet. Hij gaat automatisch over naar de driver van Windows. Dus je kan het aantal mhz en dpi niet echt anders instelle. Alleen bij hardware kan ik de snelheid instelle.. Maar mhz etc. dus niet. En de andere keys die op de muis zitten kan je ook niet anders instelle. :| :?
En nee, ik heb het nog niet op een andere pc geprobeert, want dit is me eigen pc en op die van me vader moeder etc. Mag ik niet op en al helemaal niet game.