Toon posts:

Athlon Classic L2 Cache op full speed laten dragen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een progje, Wcpua2. Je kunt ermee de L2 cache snelheid van je Athlon Classic instellen. Het staat nu op 2/5 S4.
Kan ik dit hoger zetten? gaat het dan kapot? Op hoeveel moet ik het zetten voor full speed? Iemand dit al eens gedaan ofzo?
Is er ook een manier om een Slot-A te unlocken? want hiermee kun je ook de Multiplier instellen maar dat is grijs en kun je niet gebruiken.

EDIT: |:(|:( grote fout in de titel moet draaien zijn |:(|:(
Ja ik doe soms hele rare dingen.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe snel draait full speed cache? 1/3?

Verwijderd

L2 veranderen kan natuurlijk maar wcpua2 is dacht ik alleen voor in windows dus past ook pas je L2 pas aan zodra je in Windows zit ( correct me if i'm wrong ).
Maar als je je l2 cache te hoog zet bv op full speed dan verbrand het dacht ik niet alleen dan doet de proc niets meer als je hem dan weer lager zet dan is hij dacht ik weer okee.
je L2 cache kan therotisch 400 mhz aan iets erboven kan uiteraard ook nog maar dan houd het al gouw op, dus als jij b.v. een Athlon 800 hebt en jij zet hem op full speed !!!!
Dan draaid uiteraard ook je L2 ook op 800 Mhz dus dat red hij niet.
En een Slot-A unlocken kan alleen via een goldfinger device.

Ik hoop dat ik je hiermee voldoende informatie heb gegeven.

Verwijderd

Oh ja nog eff iets de Athlons van 500 Mhz tot 800 draaien op 1/2 cache alles wat er boven is bij mij weten op 2/5.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
wie heft de B versie van dat proggie :?
Wcpua2b deze schrijft het weg in de bios.

Verwijderd

Ik niet in iedergeval ik zal het maar proberen op : http://www.tweakfiles.com !

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:58

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Zou het niet doen, je L2 gaat er geheid aan.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1