Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bufferprobleem met JW FLV player in IE

Pagina: 1
Acties:

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-11 19:31
Ik zit met een vreemd probleem. IE6 en IE7 bufferen de video's niet goed meer in JW FLV player. Gebruik nu versie 3.14 op de site, maar met andere versies blijft het probleem behouden. Ook de versies van websites waar de player video's wel goed buffert in IE werken niet.

In Firefox werkt de player wel gewoon als gewenst. Geen opmerkingen als 'moet je maar geen IE gebruiken', want daar heb ik niets aan.

Code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
<div id="player" class="player"><a href="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer">Get the Flash Player</a> to see this player.</div>
<script type="text/javascript">
var s0 = new SWFObject("<?=PATH;?>flash/mediaplayer.swf","mediaplayer","640","380","7");
s0.addVariable("file","<?=$fullPath;?>");
s0.addVariable("image","<?=PATH_GO;?>/images/video/<?=$previewImage;?>");
s0.addParam("allowfullscreen","true");
s0.write("player");
</script>

PATH verwijst naar de locaties waar de player en video's zich bevinden. Of ik een volledig domein gebruik of vanaf de siteroot werk, maakt niet uit. De files kunnen gevonden worden (werkt immers in FF).

Het vreemde is dat IE de eerste video nog wel kan afspelen, zonder hem goed te bufferen. Wil je een tweede video bekijken, dan wordt de player niet meer getoond.

Heb vanalles geprobeerd. Aanpassen van de CHMOD waarde van de player en de video files, group owner resetten, maar zonder resultaat. Op andere websites kunnen video's in IE wel geladen worden, dus een verkeerde flash versie kan het niet zijn. Iedereen met IE heeft er op dezelfde site last van.

Edit: Een probleem is opgelost, dat de videoplayer de tweede keer niet getoond wordt. Het niet goed bufferen schijnt in de ontbrekende meta data te zitten. Nou is het een oplossing zien te vinden om video's bij het uploaden en converteren van meta data te voorzien.

[ Voor 7% gewijzigd door VincentG op 04-02-2008 20:07 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!