[PW] toevoegen nVidia 9xxx serie

Pagina: 1
Acties:
  • 964 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ondanks dat de Geforce 9600GT uitgesteld is komt hij er toch bijna aan. :) Het leek me dan ook geen slecht idee om in de PriceWatch een subgroep nVidia GeForce 9 serie toe te voegen. Zodat men de deze kaart (9600GT) ook kan toevoegen in de goede subcategorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
offtopic:
*Kick*

Volgens mij zijn er zat mensen die de 9600GT willen toevoegen aan de PW. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Maar nog steeds geen subcategorie aangemaakt. :P

Kan niemand dat even doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Er zwerft ondertussen ook eentje in het PCX serie gedeelte...

pricewatch: Jetway GeForce 9600GT 512MB DDR3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Ik weet niet hoe ik dit nog beter onder de aandacht kan krijgen, maar ik probeer het nog maar eens. De subcategorie staat er volgens mij nog steeds niet in. Als ermee iemand bezig is of als er problemen daarmee zijn dan zou ik (en anderen) dat graag willen horen.

Ik heb al enkele keren een melding gedaan bij het Pricewatch Meldpunt.
Dit topic gemaakt en een paar keek omhooggekick.

pricewatch: Jetway GeForce 9600GT 512MB DDR3 - N96GT-EN-512M staat er nog in.
pricewatch: Sparkle GeForce 9600GT 512MB DDR3 - SF-PX96GT512D3-HM Cool-pipe staat er nog in.
pricewatch: Sparkle GeForce 9600GT 512MB DDR3 - SF-PX96GT512D3-HM is ondertussen vewijderd?

De volgende nVidia GeForce 9600GT's moeten nog worden ingevoerd:
GeForce 9600 GT Series - SF-PX96GT512D3-HP Cool-pipe
GeForce 9600 GT Series - SF-PX96GT512D3-HP

Jetway N96GT-EN-512M-A
Jetway N96GT-EN-256M-A
Jetway N96GT-EN-256M
Jetway N96GT-EN-2GM-A
Jetway N96GT-EN-1GM-A
Jetway N96GT-EN-1GM

Point of View GeForce 9600 GT

Leadtek WinFast PX9600 GT
Leadtek WinFast PX9600 GT Extreme

Gainward Bliss 9600 GT 512MB
Gainward Bliss 9600 GT 512MB GS

BFG NVIDIA GeForce 9600 GT OC 512MB PCIe 2.0
BFG NVIDIA GeForce 9600 GT 512MB PCIe 2.0

ECS Geforce 9600GT

Galaxy GeForce 9600 GT

eVGA nog 4 kaarten

Maar die kan je niet toevoegen aan het goede subcategorie.

Ben er vast nog wel een paar vergeten...

[ Voor 18% gewijzigd door Regeneration op 26-02-2008 18:50 . Reden: Meer links naar kaartje toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:02

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik heb Longbeard even gekickt, hij doet het zodra hij er aan toe komt.

Zolang die categorie er niet is komen ze in nVidia Overigen te staan. Als er nVidia 9xxx videokaarten in een andere categorie opduiken, schroom dan niet om een PW melding te maken (heb er zelf ook al een of twee verplaatst).

Ik kan me herinneren dat ik die twee Sparkle's gemerged heb, het was mij niet opgevallen dat er verschillen tussen waren. Is er echt een versie met Cool-pipe en een zonder?
Zo ja: submit die dan nog een keer als je wil.

Voor de rest: yup, dat heeft even tijd nodig. ;)

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 13:57

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Aangezien Longbeard het nogal druk heb en ik de juiste knopjes ook tot mijn beschikking heb, heb ik in overleg met Longbeard dit maar even opgepakt. Zie hier:

http://tweakers.net/pricewatch/cat/710

Alle videokaarten uit NVidia Overig zijn overgeheveld. Mocht je nog ergens een verdwaalde 9 series tegenkomen, dan graag even melden via het product info meldpunt, zoals Maasluip al aangaf :)

Meteen ook maar even alle 9 Series die nog in de queue stonden toegevoegd.

[ Voor 40% gewijzigd door Orion84 op 27-02-2008 15:17 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Maasluip schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:29:
Ik heb Longbeard even gekickt, hij doet het zodra hij er aan toe komt.

Zolang die categorie er niet is komen ze in nVidia Overigen te staan. Als er nVidia 9xxx videokaarten in een andere categorie opduiken, schroom dan niet om een PW melding te maken (heb er zelf ook al een of twee verplaatst).

Ik kan me herinneren dat ik die twee Sparkle's gemerged heb, het was mij niet opgevallen dat er verschillen tussen waren. Is er echt een versie met Cool-pipe en een zonder?
Zo ja: submit die dan nog een keer als je wil.

Voor de rest: yup, dat heeft even tijd nodig. ;)
Ze stonden ook met de zelfde productnaam, maar er was wel een verschil. Ik (of iemand anders) zal hem wel nog eens submitten. ;) Voor de rest bedankt voor je bijdrage en reactie.
Orion84 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:50:
Aangezien Longbeard het nogal druk heb en ik de juiste knopjes ook tot mijn beschikking heb, heb ik in overleg met Longbeard dit maar even opgepakt. Zie hier:

Alle videokaarten uit NVidia Overig zijn overgeheveld. Mocht je nog ergens een verdwaalde 9 series tegenkomen, dan graag even melden via het product info meldpunt, zoals Maasluip al aangaf :)

Meteen ook maar even alle 9 Series die nog in de queue stonden toegevoegd.
Ok, heel erg bedankt. Dat Longbeard het druk heeft komt waarschijnlijk omdat we (leden van Tweakers) zoveel submitten. :P En het houdt voorlopig niet op want er komt waarschijnlijk binnenkort nog een hele berg 9600GT aan. :9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Van die Sparkle zijn 4 varianten:
http://www.sparkle.com.tw/product.asp?id=70

Dus even goed opletten qua productcodes.

De gene die er nu in staat is de SF-PX96GT512D3-HM Cool-pipe

Helaas staat daar echter wel de EAN-code bij van de versie zonder coolpipe. Dit aangezien er een bug in de beheerpagina's zit waardoor ik die EAN nu niet kan wijzigen. Sowieso heb ik nog niet kunnen vinden wat de juiste EAN-codes van die andere modellen zouden moeten zijn. Dus als iemand die ergens tegenkomt houd ik me aanbevolen :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Na het doorlopen van de productqueue ziet de categorie er nu aardig mooi gevuld uit. Met dank aan een heel aantal nette submits van Regeneration d:)b (Wat je ziet zijn overigens de producten met minstens een prijs, onder water zijn er al een aantal meer kaarten aanwezig).

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Jimmy Pop schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:42:
Na het doorlopen van de productqueue ziet de categorie er nu aardig mooi gevuld uit. Met dank aan een heel aantal nette submits van Regeneration d:)b (Wat je ziet zijn overigens de producten met minstens een prijs, onder water zijn er al een aantal meer kaarten aanwezig).

Dank voor mijn vermelding. :) Ben blij dat mijn submits wordt gewaardeerd. Maar had na zo'n 17 submits het toch wel even gehad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EVGA GeForce 9600GT 512MB SSC PCI-E

179,95 .. is dat een beetje een goede prijs/verhouding voor die kaart dat iemand weet :p ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

En daar is dit topic dus niet echt voor bedoeld hè ;)

Dat kan je prima uitzoeken aan de hand van verschillende reviews, benchmarks en prijzen van deze en andere kaarten lijkt me. En mocht je er dan nog niet uitkomen, dan nog is dit niet de juiste manier, noch de aangewezen plek om hulp te vragen.

[ Voor 4% gewijzigd door Orion84 op 23-04-2008 16:23 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.