Een tijd geleden heb ik van een Campzone-bezoeker een tweetal Nortel Baystack switches gekocht. Het ging hier om een 350-24T en een 450-24T switch, die op Campzone zelf zonder problemen dienst hebben gedraaid.
Daarna één LAN party ermee gedaan, en een keer de kap open gehad (schoonblazen). Om de een of andere onverklaarbare reden geven nu beide switches poorten 1 t/m 24 als defect aan
... Ik vraag me af hoe dit gekomen zou moeten zijn, want switchpoorten gaan niet zomaar van de ene op de andere dag kapot (en al helemaal niet met 48en tegelijk). Eén van de switches geeft bij opstarten een ASIC buffer RAM als defect aan, failure FF9FFFFE.
Firmware flashen is dus nu niet mogelijk, sinds dat via TFTP gaat en je daarvoor de switch aan het netwerk moet hangen. Zijn mijn switches definitef dood of valt er nog wat te redden?
Daarna één LAN party ermee gedaan, en een keer de kap open gehad (schoonblazen). Om de een of andere onverklaarbare reden geven nu beide switches poorten 1 t/m 24 als defect aan
Firmware flashen is dus nu niet mogelijk, sinds dat via TFTP gaat en je daarvoor de switch aan het netwerk moet hangen. Zijn mijn switches definitef dood of valt er nog wat te redden?
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud