Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[C#] Analyse van data

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een bestand met een dergelijke indeling, alleen bestaat het uit meerdere regels. Een voorbeeld van zo'n regel is"

QB 4.600 0.800 0.000 2.14 2.14 0.00 2.40 2.37 0.00

De file bestaat dus uit 10 kolommen, maar slechts de laatste 6 zijn relevant. Hoe kan ik het best deze inlezen en/of ordenen? Mijn uiteindelijke doel is per regel en kolom de waarden van 2 bestanden te vergelijken en de hoogste waarde weg te schrijven.

Verwijderd

Dit heeft vrij weinig met de analyse van data te maken? Split gewoon de string en plaats de waarden in een array. Doe dit voor de beide corresponderende regels en schrijf de hoogste waarden van een corresponderende key weg (key 5 tot 9 dus)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2008 15:19 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat heb je zelf al geprobeerd? Wat lukt er niet? Wat zijn de eventuele foutmeldingen?
Kortom: zie onze Programming Beleid Quickstart

Je bent van harte welkom met een nieuw topic, maar hou dan wel deze quickstart in je achterhoofd; het is hier niet de bedoeling dat we het van A tot Z voor je voorkauwen en je vraag is nu weinig concreet.

Bedenk overigens dan meteen een topictitle die wat meer de lading dekt a.u.b. ;)

[ Voor 42% gewijzigd door RobIII op 04-02-2008 15:21 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.