ok ik heb een probleem , ik heb onlangs vista geinstalleerd op een andere HDD dan mijn XP install
om er zeker van te zijn dat mijn xp niet gek ging doen .
nu begint die hardeschijf echter vol te raken en wou ik vista er af halen ( neemt toch 10gb in beslag )
en hem instaleren op een andere harde schijf .
nu kan ik vanaf mijn xp install die op de C schijf staat niet de vista folders verwijderen die op de E schijf staat
ik heb het ownership al aanmijzelf gegeven zoals je hier kunt zien
maar ik krijg alsnog de foutmelding die hele maal rechts op het plaatje staat .

aangezien er bijna 500gb aan data op de desbetrevende schijf staat en ik geen andere schijf heb die die hoeveelheid data kan houden om als backup te gebruiken kan ik de schijf niet formateren .
is er een manier om toch van die windows folder af te komen zonder dat ik de schijf hoef te formateren ?
alvast bedankt voor de moeite
om er zeker van te zijn dat mijn xp niet gek ging doen .
nu begint die hardeschijf echter vol te raken en wou ik vista er af halen ( neemt toch 10gb in beslag )
en hem instaleren op een andere harde schijf .
nu kan ik vanaf mijn xp install die op de C schijf staat niet de vista folders verwijderen die op de E schijf staat
ik heb het ownership al aanmijzelf gegeven zoals je hier kunt zien
maar ik krijg alsnog de foutmelding die hele maal rechts op het plaatje staat .

aangezien er bijna 500gb aan data op de desbetrevende schijf staat en ik geen andere schijf heb die die hoeveelheid data kan houden om als backup te gebruiken kan ik de schijf niet formateren .
is er een manier om toch van die windows folder af te komen zonder dat ik de schijf hoef te formateren ?
alvast bedankt voor de moeite