Toon posts:

[Airport Express] Ruis op mijn AUX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mij macbook via een Airport Express aangesloten op mijn stereo. Alleen komt er door één box een vervelende ruistoon als ik mijn versterker op AUX zet. Dat had ik daarvoor niet als ik gewoon mijn iPod er op aansloot. Hij geeft een ruis als ik muziek speel, maar ook als mijn macbook uit is. Iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen? Zou een andere frequentie voor de Express uitkomst kunnen bieden? Hebben meer mensen dit?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoe lang heb je de Airport Express? Is de ruis er al vanaf het begin? Heb je al andere kabels geprobeerd?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Heb 'm ongeveer een maand. En gebruik het nu pas frequent. Heb redelijk goede kabels (Belkin) en een goede versterker (Yamaha pianocraft). Vanavond eens andere kabels proberen, misschien helpt dat inderdaad.

• wallie-s
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-01 12:25
weet je zeker dat je maar aan 1 kant ruis hebt?

Dat is wel gek namelijk..

Verwijderd

probeer je macbook eens rechtstreeks aan de versterker met dezelfde kabel..., ruis dan weg?

dan connector op de airport kapot...?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geluid heel hard gezet en toen bleek het inderdaad op beide boxen te zitten. Ik heb nu de Express aangesloten op een ander stopcontact, en nu is het opgelost!

Beetje vreemd, maar ik ben er al lang blij mee. Misschien was het probleem gelegen in het feit dat de express min of meer "op zijn kop" in het bovenste van de twee stopcontacten zat.

• wallie-s
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-01 12:25
dat kan..

Of er zat een dimmer oid te storen op die groep.. mooi dat het zo is gefixt
Pagina: 1