Toon posts:

Vragen over Antec SX830 kast + modden.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om zo'n fijn Antec SX830 kastje te kopen. Maar nu wil ik dit prachtige kastje natuurlijk wel half slopen en modden!
Daarom heb ik dus een paar vraagjes hierover aan de gelukkigen die al zo'n kast hebben.

1. Allereerst, ik wil dus voorin 1 120 mm fan zetten en daaronder de standaard 80 mm fan. De 120 mm moet op de plaats van het removable HD rekje dus dat rekje gaat weg. Dan moet dit toch wel passen ? (natuurlijk decoupeert /me dan wel een XXL ventilatie gat in het ijzer)

2. Omdat ik het HD rekje weghaal moet ik 2 HD's ergens anders opbergen. Daarom wil ik er 1 in een 5,25 slot doen dmv convertortje, de ander wil ik in het 2e 3,5 inch slot doen boven de floppy drive. Maar past er in dit slot wel een HD ?

2. Ik wil in de zijkant, precies boven mn socket A cpu een 80 mm fan bouwen. Maar wat zie ik nou... dat plasticen design stuk met slot erin zit precies op de plaats waar ik de fan in de zijplaat wil zetten. Weet iemand of dit plasticen ding makkelijk weg te halen is, en of er dan niet een lelijk gat overblijft ?

Ok that's all, voor de rest ben ik ook nog van plan om het geile kastje zwart te verven maar dat zal geen probleem zijn :) Alvast bedankt voor de eventuele :) antwoorden.

• 8-Track
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-04 15:54

8-Track

Je hoeft een SX830 niet te modden, het is zo al de perfecte overclockers kast...

Maar da's vast niet het antwoord dat je wilt horen. Afbeeldingslocatie: http://cwm.ragesofsanity.com/s/cwm2/sleep.gif

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
voorin passen twee 80 ers

twee 80 maken meer herri dan een 120 dus twee is beter

Audi A8 W12 6.0

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 10:15

PringleMaster

A.K.A. Delta

zou wel geldverspilling zijn als je zo'n kast nog gaat modden...die kast is al supergoed

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Verwijderd

Topicstarter
De fans voorin zitten nogal laag en blazen dus niet direct over m'n mem dat op 150 Mhz moet draaien. Daarom wil ik dus hoog een 120 mm erin zetten....

dus nee, dit waren niet de antwoorden die ik wilde horen :)

Verwijderd

1 ja
2 ja
3 ja kan wel denk ik, maar je kan ook gewoon de linker en rechterkant effe omdraaien, zodat je geen slotje heb aan de linkerkant

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:26

Convoy

g44p

echt super niet nodig om deze case te gaan moden, oke, een raampje erin alee, maar extra gaan zagen en breken is echt zonde, geloof mij nu maar heb er zelf ook 1, en dat kassie blijft echt super cooooollll.

Verwijderd

I agree with Wampie :)

Ik wil zelf ook nog iets van een raam om logo erin maken. Tjah gewoon de zijkanten omdraaien en tada klaar :)

Verwijderd

i8k heb de 1030. en die zijkanten kun je niet omkeren....ding eruit halen kan wel, maar je houd dan wel een verzameling gaatjes over die samen groter zijn dan 80 mm...
Pagina: 1