Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Linksys SPA400 samen met Quattrovox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een SPA-9000 i.c.m SPA-941 telefoons, deze combinatie gaat redelijk goed. Afgezien van nog wat fine-tuning in aa scripts en call groups. Dit alles maakt verbinding met een SPA400 via 2 SIP accounts. Dit gaat ook goed. Maar nu het probleem met de SPA400 waarin 2 analoge lijnen in zitten. Deze komen uit een Quattrovox, en op beide poorten zijn de zelfde nummers toegewezen. Nu wil het dat de SPA400 dan deze tegelijk aanpakt. En dus het voordeel van mijn ISDN weg is. Ik kan alleen instellen dat de SPA400 moet wachten met opnemen maar dit is voor alle 2 de poorten dan het zelfde.

Heeft er iemand ervaring mee hoe ik dit kan oplossen, het zij een aanpassing in de SPA400 dat deze niet 2 lijnen tegelijk opneemt. Of dat ik op de Quattrovox (v3) aan 2 poorten het zelfde nummer kan hangen maar dat de 2de deze pas na b.v 3x overgaan ook mee overgaat. Dan stel ik mijn SPA400 in dat deze na 1x overgaan op neemt. Wat dus als resultaat geeft dat ik echt maar 1 lijn heb opgenomen.

• Sliderhome
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 17:29
Hallo.

Je kan de qvox zo instellen dat het nummer overgaat op poort 1. en poort 1 instellen dat er een overloop is naar poort 2 bij bezet.

Nu gaat poort 2 pas rinkelen als poort 1 bezet is.

groet Rene