Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Autoit menu

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Wij maken gebruik van veel verschillende systemen die we inrichten met ghost. Voor de installatie van software maken we gebruik van autoit. We moeten steeds meer scripts gaan schrijven, omdat er op elk systeem andere software komt. Is hier een menu voor te maken dat ik vooraf opgeef welke software pakketten ik wil installeren?

Ik heb al op tweakers en op google gezocht, maar dat leverde niet voldoende antwoord op

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:23
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 12:32:
Beste tweakers,

Wij maken gebruik van veel verschillende systemen die we inrichten met ghost. Voor de installatie van software maken we gebruik van autoit. We moeten steeds meer scripts gaan schrijven, omdat er op elk systeem andere software komt. Is hier een menu voor te maken dat ik vooraf opgeef welke software pakketten ik wil installeren?

Ik heb al op tweakers en op google gezocht, maar dat leverde niet voldoende antwoord op
je kan gewoon een gui maken en daarin waardes omhoog laten komen zoals bvb office, als deze waarde dan gekozen is kan je verder op in het script aangeven wat hij dan moet installeren.

hoe dit met ghost werkt weet ik niet precies, maar je zou op het auto it forum ook nog even kunnen rond snuffelen.

Twitch

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Een topic uit 2008 omhoog trappen lijkt mij niet echt zinvol.

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.