Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ErikE12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-09 11:26
Ik heb eens rond gekeken op dit forum en heb van alles gevonden over navigatie op je mobiel.
Sommige berichten waren meer dan 1,5 jaar oud en in de tussentijd is er natuurlijk veel veranderd.
Ik hoop dan ook dat jullie het niet erg vinden als ik hier over een topic open, zowel dan mag hij dicht gegooid worden.

Mijn vraag is:

Wat is nu de beste navigatie software voor mijn nokia N82( deze krijg ik van de week)??

Ik heb nu van alles gelezen over: Route 66, tomtom, nav4all en sygic maar welke heeft jullie voorkeur en waarom???

Alvast bedankt!!!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Voor de Nokia N82 hebben we een groot topic: Nokia N82

So-wie-so verwachten we op GoT dat je zelf onderzoek doet voordat je een topic opent of een vraag stelt. Uit je bericht blijkt uits niets dat je dat hebt gedaan. Je meldt alleen dat je wat berichten van 1,5 jaar terug vindt (?!?) en je somt wat navigatie-software op. Daarnaast kunnen wij niet voor jou beslissen wat de beste navigatie-software is, ze hebben allemaal hun voor- en nadelen.

Kortom: kijk eens goed rond en als je er dan nog niet aan uit komt, mag je je vraag onderbouwd in het grote topic stellen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.