Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Medialess License Kit / MLK Office 2007

Pagina: 1
Acties:

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:57

ByteDelight

Retro computing is alive!

Topicstarter
Sinds Office 2007 is er de "Home en Students" licentie.

Ik wilde daarnet een nieuwe pc met deze licentie aanschaffen, maar nu blijkt dat die licentie een zogenaamde: "Midialess License Kit" (als "MLK" aangegeven op veel webshops) betreft.

Ik kan zo snel op de Microsoft site niet terugvinden hoe je dan aan de installatieschijf komt, en ook staan op de webshop-omschrijvingen geen gegevens hierover.

Heeft iemand hier ervaring mee??

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Je kan gewoon een evaluatieversie installeren, en die met je productcode activeren.

Hier kan je dat doen

Houdoe

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:57

ByteDelight

Retro computing is alive!

Topicstarter
Dus je download de trial versie, en kunt die dan met een MLK die je bij een computerwinkel koopt activeren?

Kan dat ook vóórdat de trial-periode verlopen is?

En ik kan nergens een MLK van Office 2007 Standard NL (Outlook, Powerpoint, Word en Excel) vinden...
Daarnaast kan ik op de Microsoft Office site ook geen mogelijkheid vinden om een licentie te kopen, waar slaat dat op???

Ik ga nog even zoeken; misschien kijk ik er overheen...

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Verwijderd

MLK's zijn voor OEM's...

OEM's pre-installen tegenwoordig Office 2007 en aan de hand van de key wordt de juiste office geactiveerd. Klanten hebben dan dus geen CD's meer nodig.

Office Student was t/m 2003 alleen retail verkrijgbaar en daarmee ook op 3 pc's te installeren. Office 2007 is ook in de Student te krijgen als retail en dus ook op 3 pc's te installeren en meestal dus een betere optie.

Aangezien Office standard ook een retail versie is en niet in OEM te krijgen is, zul je deze ook niet vinden als MLK.

Wellicht heb je hier nog wat aan:
http://cid-4b94b7453d4bfd...fice_Backup_Download.pptx

edit: lol ik zie dat het pptx is dus je moet wel Powerpoint 2007 hebben om hem te openen, of een viewer :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2008 22:50 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik wil dit topic even schoppen. Ik heb een half jaar geleden ongeveer een HP Mininote 2140 gekocht. Hierbij werd een trial geleverd van Office 2007 welke ik in eerste instantie heb verwijderd. Nu wil ik toch een licentie aanschaffen, maar dan de Basic-uitvoering van Office 2007 (dus alleen Outlook, Word en Excel). Echter, de trial-cd heeft meer versies aan boord.

Kan ik toch gewoon een MLK van Basic kopen en is dat dan ook zonder problemen te activeren op de Trial-installatie?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC