2600xt AGP met externe voeding?

Pagina: 1
Acties:

• Jage
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-11-2023
Hallo,

Ben van plan een 2600xt AGP aan te schaffen ter vervanging van mijn 9600xt. Nu zag ik hier dat deze kaart een 6 pins externe voedingaansluiting heeft. Kan iemand me vertellen / laten zien hoe de aansluiting er uit ziet. Ik heb namelijk wel een 6 pins connector over bij mijn Coolermaster 430, maar geen idee of die past (zwart, rechthoekig, 2 rijen van 3). Ik heb nog geen winkel in de buurt gevonden waar ze deze kaart op voorraad hebben, anders had ik het daar zelf kunnen zien.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Aangezien er maar een 6 pins connector is zal die connector wel in je videokaart moeten. ;)

Verwijderd

Kijk in de manual van je voeding, dan kom je er waarschijnlijk achter dat de 6 pins inderdaad een videokaart-voedingsstekker is.
Overigens kun je er ook door te zoeken achter komen hoe die connector eruit ziet ;)

• Jage
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-11-2023
haha, dank voor de vele foto's van Internet, maar helaas is daar geen goede foto van die voedingplug te zien. De online handleiding van Sapphire spreekt trouwens al helemaal niet over het eventueel aansluiten van externe voeding :)

Handleiding van de voeding ga ik vanavond eens even opzoeken, daar had ik nog niet aan gedacht. Maar goed, dan weet ik nog altijd maar de helft van het verhaal.

Verwijderd

Op deze foto zie je prima dat het om een normale pci-e power connector gaat, die je ook kunt opzoeken.