Toon posts:

Aankoop nieuwe pc & aantal vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Mijn oude systeempje is helaas een beetje aan het overlijden :X Uiteraard heb je dan weer een exuus om een nieuw systeem samen te stellen. :P

Het systeem gaat veel gebruikt worden als multimedia / gamers pc. Hij moet goede en snelle prestaties leveren en moet ook stil zijn (zowel de hardeschijf als de koeler etc). Nu heb ik de volgende specs bij mekaar uitgezocht en ben ik nieuwschierig naar jullie commentaar cq toevoegingen. :9

Afbeeldingslocatie: http://home.caiway.nl/~katz/Specs.JPG

Alvast bedankt voor het meedenken ;)

Verwijderd

Topicstarter
Deze grafische kaart is wel zwaar genoeg voor de gemiddelde games toch? :>

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:16

Emiel1984

Made in NL

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:51:
Deze grafische kaart is wel zwaar genoeg voor de gemiddelde games toch? :>
Het is even geleden maar de laatste keer dat ik wat onderzoek heb gedaan bleek de 8800GT sneller te zijn dan de gts versie. Deze staat dan ook in de BBG High End game pc onder 'volledige systemen en laptops' .

[ Voor 12% gewijzigd door Emiel1984 op 04-02-2008 10:57 ]

[LTS][MTS][HTS]

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:41

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Buiten dat dit topic in CSL hoort -> Wat is er nu anders in CSL?

Rail Away!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Emiel1984 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:56:
[...]

Het is even geleden maar de laatste keer dat ik wat onderzoek heb gedaan bleek de 8800GT sneller te zijn dan de gts versie. Deze staat dan ook in de BBG High End game pc onder 'volledige systemen en laptops' .
Is dit niet de nieuwe GTS versie? De GT was inderdaad sneller dan de 320 en 640 modellen, maar de 512 GTS dacht ik dat die weer sneller was dan de GT (en zelfs kon meten aan de GTX modellen). Enkel in prijs/prestatie was de GT een betere keuze.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 04-02-2008 10:59 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat is er nu anders in CSL?

GoT is er niet om boodschappenlijstjes te keuren, al helemaal niet als je alleen maar een screenshot neerplempt. Doe zelf een beetje de moeite na te gaan wat al dan niet belangrijk voor jou is. De Best Buy Guides kunnen van nut zijn, evenals 1001 degelijke reviews.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.