Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MSI laten installeren door een MSI

Pagina: 1
Acties:

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hoi,

Ik heb een project in Visual Studio 2003, die een MSI package build.
Ik wil dat mijn MSI package een ander (extern, 3th party) MSI package installeerd, voordat hij zichzelf gaat installeren. Ik krijg dit niet voor elkaar zonder gebruik te maken van een bijvoorbeeld .bat bestand.

Heeft iemand een idee?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je kan bij een MSI package build toch een dependency instellen? Wat vind Google van je vraag? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Mir
  • Niet online
Uiteraard heb ik veel gezocht op google, maar ik kom er na 2 uur niet uit!

Vandaar dat ik hierop terugval :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je loopt hier al langer rond, dus weet je dat alleen maar melden dat je hebt gezocht niet genoeg is?

Geef even aan waarop je hebt gezocht, zodat we je kunnen helpen in je zoektocht. Je titel vertalen naar het Engels en door Google halen levert al sites op ala How to create a nested .msi package

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Free rider
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-08 23:52
Als je nog langer doorzoekt zie je dat Microsoft gebruik van Nested MSI packages afraadt wegens problemen bij upgrades en patches. Zie
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/aa368010.aspx

Als alternatief kan je een serieus pakket aanschaffen (InstallShield, Wise) en dan een zogeheten Prerequisite maken.

• Mir
  • Niet online
Voorlopig hebben we er voor gekozen een setup.exe te maken die 2 msi packages zelf handmatig opstart. Helaas niet mooi, maar later krijgen we meer tijd om dit uit te zoeken.

tnx voor de antwoorden!
Pagina: 1