[PW]Bestelkosten bug?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-10 17:21

Dima_2005

T.net-verslaafde

Topicstarter
Hallo,
Ik ben hier de laatste tijd aan het prutsen aangezien binnenkort een nieuwe pc komt, alleen heb ik nu gemerkt dat als je op bestelkosten drukt komen alle mogelijk winkels en combinaties bij welke winkels je wat kunt bestellen, nu wat ik wel opgemert heb dat AZERTY er gewoonweg niet bij staat terwijl het net alle producten heeft, ligt het nu gewoon aan een bug of hebben jullie iets tegen azerty?

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dima_2005 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:48:
Hallo,
Ik ben hier de laatste tijd aan het prutsen aangezien binnenkort een nieuwe pc komt, alleen heb ik nu gemerkt dat als je op bestelkosten drukt komen alle mogelijk winkels en combinaties bij welke winkels je wat kunt bestellen,
Er staan een aantal van de goedkoopste winkels en combinaties en in eerste instantie zonder de verzendkosten mee te rekenen. Zodra je de verzendkosten meerekent zal je zien dat winkels als Azerty, Salland en 4Launch doorgaans redelijk ver bovenaan staan. Als we alle combinaties zouden tonen zou je al gauw een stuk of 90 rijen moeten zien, ipv de 30-40 die er nu staan.
nu wat ik wel opgemert heb dat AZERTY er gewoonweg niet bij staat terwijl het net alle producten heeft, ligt het nu gewoon aan een bug of hebben jullie iets tegen azerty?
Azerty is domweg lang niet altijd de allergoedkoopste per product, zodra je meerdere producten gaat bestellen en je de verzendkosten meeberekent komt Azerty weer wel in de lijst en doorgaans ook behoorlijk hoog erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-10 17:21

Dima_2005

T.net-verslaafde

Topicstarter
Oow, ok thnx voor de uitleg, nu snap ik het systeem, maar zou het niet beter zijn om dan ergens beneden de lijstje de winkel die alles heeft erbij te plaatsen?

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)