Toon posts:

[ervaringen] acer aspire m5100-gamer

Pagina: 1
Acties:
  • 397 views

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen,

wie heeft er ervaring met de acer aspire m5100-gamer.
(750 gb hardisk)

wil namelijk met deze pc gaan gamen maar weet niet of deze pc er geschikt voor is.

groetjes,

armymen

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-01 12:18

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Uberhaupt zelf enige research gepleegd? :+

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:58
Dit soort topics zijn niet toegestaan binnen het CSL beleid. Niet alleen is je inzet zeer laag, ook heb je zelf geen onderzoek gedaan zo te lezen.

1. Je hebt niet eens de specificaties van de PC er bij staan, aan alleen de opslagcapaciteit hebben we al weinig
2. Ja kan prima zelf uitzoeken of een PC geschikt is. Zoek naar reviews, lees ervaringen, kijk naar benchmarks etc etc.
3. De tweakers hier zullen je adviseren om gewoon zelf een PC samen te stellen. Is goedkoper en vaak goedkoper (of meer voor hetzelfde).

Ik zou zeggen, kijk eens naar de best buy guide, benchamrks op oa www.tomshardware.com, en kijk eens in andere (gesloten) "Wat moet ik kopen" topics. Veel succes met je aanschaf.

Verwijderd

Topicstarter
beste daMarcus,genetx

ben overal aan het zoeken geweest maar kan er weinig over vinden.

er is geen review van te vinden.
vandaar mijn vraag hier.

de specificaties zijn op de volgende link te vinden
pricewatch: Acer Aspire M5100-Gamer

op vraag drie van genetx,
kan ik enkel maar beantwoorden dat ik te weinig ervaring heb van het samanstellen en het in elkaar zetten van een pc.
vandaar ook te vraag naar de ervaringen met een kant en klare pc.

gr,

armymen

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:58
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 12:18:
beste daMarcus,genetx

ben overal aan het zoeken geweest maar kan er weinig over vinden.

er is geen review van te vinden.
vandaar mijn vraag hier.

de specificaties zijn op de volgende link te vinden
pricewatch: Acer Aspire M5100-Gamer

op vraag drie van genetx,
kan ik enkel maar beantwoorden dat ik te weinig ervaring heb van het samanstellen en het in elkaar zetten van een pc.
vandaar ook te vraag naar de ervaringen met een kant en klare pc.

gr,

armymen
Je kan ook gewoon de shop alles inelkaar laten schreoven, maar dna heb je nog wel een systeem die helemaal voor jou op maat wordt gemaakt.

Ik lees:
AMD Athlon 64 X2 6000+
3GB DDR2
ATI Radeon HD2600 Pro

Nu gaan we de benchmarks zoeken:
VGA Chart op tomshardware
CPU charts op tomshardware

Zeg nou zelf, was dat zo lastig? Je kan in beide de games kiezen die je speelt en vergelijken met de rest.

Ik heb jou CPU (6000+) tegenover een E6850 gezet, welke iets minder is als de nieuwe E8400 die er nog neit in staat en de beste performance geeft voor je geld

tegenover jou videokaart (HD 2600Pro) heb ik de 8800GT gezet welke eveneens de beste performance/prijs geeft.

Kijk en vergelijk.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:19

Thandor

SilverStreak

CSL Beleid
Dit soort 'welke moet ik nemen?'-topics zijn niet gewenst op GoT en gaan derhalve op slot :o. Zie CSL FAQ - Ik wil een nieuwe laptop kopen, welke? voor informatie :). Uiteindelijk komt het er op neer dat je het e.e.a. moet nazoeken, dan wordt het allemaal snel duidelijk :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.