Ik heb het volgende probleem. Ik heb mijn machine een upgrade van XP naar Vista Business gegeven. Alles werkt prima, op 1 harde schijf na. De andere twee werken normaal. Sinds Vista erop staat, wordt deze harde schijf contstant uitgezet en weer aangezet als het nodig is. Een soort suspend om iets te besparen. Deze harde schijf is aangesloten op een Promise IDE controller die op een PCI slot is aangesloten en de andere twee zitten op het moederbord.
Ik denk dus dat de controller en Vista niet helemaal lekker gaat en dat er een instelling niet goed staat. Iets met suspending disks ofzo. Dat lijkt er in ieder geval op. Weet iemand of dit een instelling van Vista is of ik het echt bij de driver van de IDE controller moet zoeken? Ik heb hem ook eens teruggezet naar XP en daar is het dan ook direct weer normaal.
Help
Ik denk dus dat de controller en Vista niet helemaal lekker gaat en dat er een instelling niet goed staat. Iets met suspending disks ofzo. Dat lijkt er in ieder geval op. Weet iemand of dit een instelling van Vista is of ik het echt bij de driver van de IDE controller moet zoeken? Ik heb hem ook eens teruggezet naar XP en daar is het dan ook direct weer normaal.
Help