- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ziet er heftig uit, maar imo is het meer van het 'uber-patser' gehalte. Leuk om te zien dat het werkt etc., maar of de arme student het kan betalen
Zo speciaal is dual socket niet, er is dacht ik toch ook een asus xeon moederbord dat sli ondersteund. (of vergis ik me nu?)
En zijn er geen Socket F bordjes met 2 Opterons (barcelona quad core) en SLI en/of CF, want dan heb je ook al 8 cores, en nog even over de 4-way opterons S940 zijn daar geen sli bordjes van? Want dan heb je ook al 8 cores (4x dual core opteron) 
Maar goed Intel heeft hun "quad father"achtig syteem ook klaar, en AMD heeft hem al weer weg gedaan. (voorlopig althans)
Maar goed Intel heeft hun "quad father"achtig syteem ook klaar, en AMD heeft hem al weer weg gedaan. (voorlopig althans)
Nieuwsposts kunnen prima op de T.net frontpage.
Van een topicstart op GoT verwachten we een stuk meer dan dit. Wat dan wel? Zie de GoT FAQ en het beleid van dit subforum
Van een topicstart op GoT verwachten we een stuk meer dan dit. Wat dan wel? Zie de GoT FAQ en het beleid van dit subforum
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()