welke cd/dvd's

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views

• niels_vlaar
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-02 16:04
ik wil 50 dvd's kopen het moeten lightscribe DVD+R 4.7 GB disk zijn nu is mijn vraag welk merk moet ik kopen voor de kwaliteit en levensduur. ik weet dat het uitmaakt welke type apparaten ik heb maar gewoon je heb wel algemenen merken die goed zijn.
de zelfde vraag heb ik voor cdr voor muziek cd's het is een philips brander en sony autoradio ik dacht bij de dvd's ik koop philips dvd's want die past bij mijn brander omdat die ook van philips is maar dan loop mijn comp vast met branden en met gewone hema dvd's werkt het wel maar daar is de kwaliteit weer minder van.
alvast bedankt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Voor dit soort dingen moet je hier eens kijken: http://www.cdfreaks.com/media/ zat reviews te vinden over de diverse media.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Er zijn talloze merken schrijfbare media op de markt,denk je dat je nu de eerste bent die zich afvraagt wat hij moet kopen? De link naar CDFreaks die Terw_Dan geeft in feite direct antwoord op je vraag. Er zijn nog meer sites waar je vaak kleine reviews kunt vinden van slechts een beperkt aantal merken, mocht de site van CDFreaks niet voldoen.

In andere woorden: zoek een beetje rond, je bent echt niet de eerste die dit zich afvraagt. :)

Dit topic is gesloten.