Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Mijn ouders hebben een HP-laptop uit America gekocht met windows vista Premium editie erop. Een leuke laptop, maar het zou nog beter zijn wanneer hier de NL-versie op zou staan.
Nu ben ik al even bezig geweest met het zoeken naar een mogelijkheid voor het omzetten naar een NL-user interface. Hierbij ben ik tegenstrijdige berichten tegengekomen op internet. De ene waarbij het alleen bij de Vista Ultimatum of Enterprice versie kan en in het andere bericht dat LIPS voor alle versies geinstalleerd kan worden. Op de webspace van Ray staat bijvoorbeeld dat de LIPS dus wel te installeren zijn voor alle versies. Hij heeft ook een lijst met de verschillende taalpakketen verzameld. Ik heb geprobeerd de NL-versie te installeren op de laptop, maar na het installeren is er niets gewijzigd. Nu is mijn vraag wat er daarna nog gewijzigd moet worden?! In de overige toppics die hier te vinden zijn onder Gathering.tweakers.net heb ik geen oplossing gevonden.

m.v.g. Brian Monninkhof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim427
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-07 18:00

tim427

Turbulence!

Gewoon een Nederlandse VISTA OEM DVD regelen, en opnieuw instaleren :D

Licentie werk gewoon.... Of me any-tim-upgrade ultimate aanschaffen.... En dan de language-packs via windows-update downloaden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm, het regelen van een OEM versie? --> kopen dus?! Nou nee, dat was nou ff niet de bedoeling. HP heeft aardig wat software geïnstalleerd op de laptop en om volledig opnieuw te beginnen... nee dat is niet de oplossing waar ik naar opzoek ben.

Mocht iemand anders een beter antwoord hebben, dan hoor ik het graag.

Op de website van microsoft is te vinden dat het toch echt moet lukken. Hier wil ik dan toch echt vanuit gaan.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 10:15
De LIPS werken alleen op de Business versie. Heb dit een tijd geleden uitgezocht omdat ik een NL versie op mijn laptop heb en ik liever een UK wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:09

mrsar

waar een sar is,is een wodka

en MUI hoort alleen bij ultimate

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim427
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-07 18:00

tim427

Turbulence!

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:18:
hmm, het regelen van een OEM versie? --> kopen dus?! Nou nee, dat was nou ff niet de bedoeling. HP heeft aardig wat software geïnstalleerd op de laptop en om volledig opnieuw te beginnen... nee dat is niet de oplossing waar ik naar opzoek ben.

Mocht iemand anders een beter antwoord hebben, dan hoor ik het graag.

Op de website van microsoft is te vinden dat het toch echt moet lukken. Hier wil ik dan toch echt vanuit gaan.
Misschien downloaden van die DVD :D....

Je zult geen gezeik krijgen, want de licentie is LEGAAL.

Eventueel de AnyTimeUpgrade DVD-kit van microsoft bestellen à verzendkosten van 4,95 ofoz...

Ik dacht dat die DVD een volledige DVD was, kun je het gewoon instaleren met de juiste licentie....
Reden dat ze die verkopen, upgraden gaat lastiger met alleen maar een herstel partitie....

P.S. Laat het weten of het gelukt is, dan hebben andere er ook wat aan, en weet ik of ik gelijk heb of niet :Y)
Pagina: 1