Heeft iemand een slimme mannier om een top rated te maken waarin alleen de nummers staan die ik een rating heb gegeven, en dus niet ook nummer staan die een hoge album rating hebben??
Ik heb je reactie afgesplitst van iTunes 7: Ervaringen & Discussie - Deel 2. Om de doorzoekbaarheid te verbeteren mogen problemen en specifieke vragen in een apart topic. Zo zijn de 'grote' topics echt voor ervaringen en discussie. Zie voor meer informatie Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast
.
Dit is wel een interessant blogpost over de nieuwe feature. Hij begint met een interessante omschrijving over hoe het werkt. In principe is er in iTunes nog geen mogelijkheid om onderscheid te maken tussen de twee soorten van ratings, maar misschien is er toch wel een mogelijkheid:
Dit is wel een interessant blogpost over de nieuwe feature. Hij begint met een interessante omschrijving over hoe het werkt. In principe is er in iTunes nog geen mogelijkheid om onderscheid te maken tussen de twee soorten van ratings, maar misschien is er toch wel een mogelijkheid:
An interesting sidenote on this may be that iTunes does provide information about the type of rating via AppleScript. Which is good not only because the new feature is immediately exposed in this way but also because it’d make me hope that if this is possible, allowing a query of that field for smart playlists will not be unreasonably hard to implement either.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
@Hoedje, thx 
Oke, dus dmv applescript zou het eventueel kunnen, maar helaas een snelle google doet echter al vertellen dat applescript niet gaan draaien op een windows os... er zijn wel java oplossingen te vinden maar een zn java held ben ik ook niet echt...
Iemand een idee?
Oke, dus dmv applescript zou het eventueel kunnen, maar helaas een snelle google doet echter al vertellen dat applescript niet gaan draaien op een windows os... er zijn wel java oplossingen te vinden maar een zn java held ben ik ook niet echt...
Iemand een idee?