nieuwe stereo, wat is beter?

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik ben toe aan een nieuwe stereo-installatie voor in m'n slaap/werkkamer.
Ik ben net bij de bcc geweest en heb daar de volgende mogelijkheden 'samengesteld':

Sony miniset MHC-NX3AV, een miniset met 5cd wisselaar, casettedeck, surround boxen. voor fl.1349

Of:

Sony miniset MHC-NX5, ministet met 5cd wisselaar, minidisk, geen surroundboxen. voor fl. 1579

Of:

Sony STR DE545 (Dolby Digital Reciever) fl. 849
Sony CPD CE-345 (5 cd wisselaar) fl. 449
JBL Boxen (2 stuks) fl. 599

Totaal: fl. 1879

Of:

Sony TA-FE 530R versterker (geen dolby digital of surround) fl. 350
Sony ST-SE 300 tuner fl. 495

Totaal: fl. 1893

De laatste valt eigenlijk al af omdat ie meer kost dan de Dolby Digital set.
De 'gewone' boxen bij de digital set wil ik niet houden, maar gewoon deze kopen en dan nog wat doorsparen voor een 5.1 set ofzo.

Ik ben best wel een leek op dit gebied, dus graag wat advies.
Voor andere boxen ben ik wel in, maar de overige apparatuur heb ik het liefst van sony.
Ook heb ik op dit moment niet meer als fl. 1900,- te besteden, helaas :(
Graag wat advies, welke combo zouden jullie kiezen ?

Verwijderd

tuner voor 495, beetje overdreven lijkt mij...maar die laatste is toch wel mooi. doly surround enzo gebruik je toch denk ik niet in de slaapkamer, moet je ook weer drie extra boxen aanschaffen...

• Timmert
  • Niet online
Voel toch meer voor de een na laatste, die's goedkoper en biedt meer

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:53

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Ben geen audio fiel, maar koop beter wat losse componenten. Dan kun je van 1800,- alvast wat knappe speakers, een amp. en een cdspeler kopen en dan evt doorsparen voor meer. Dan heb je wel wat knaps, als je iets zuiniger doet heb je er meteen wel 5 boxen bij.

Ik heb een Pioneer versteker, met 5 speakers (2 x hoge Cat speakers a 320 watt en 2 x 80 watt 3 weg Jamo's + 120Watt center speaker) en cdspeler voor zo'n 1600,-. Mijn versterker is DVD ready, dus niet volledig digitaal, waardoor ik me SB Lve 4 speakers kon aansluiten op 4 van de 6 dvd kanalen :)

Succes! Btw, neem geen Sony, tenzij high-end spul.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Timmert
  • Niet online
Veel duurdere sony spullen zijn er voor de consument volgens mij (bijna) niet te krijgen hoor!
Welk merk zou jij dan aanraden?

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022

PM

ga naar een mediamart in duitsland, koop daar voor dat bedrag een kenwood dolby digital reciever (599 mark) een cd speler (200 mark) en zooi geile jbl boxen (rest van je marken)

Laten we lekker link gaan doen...

• Timmert
  • Niet online
Goed idee, zal daar ook eens kijken

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
ga naar een mediamart in duitsland, koop daar voor dat bedrag een kenwood dolby digital reciever (599 mark) een cd speler (200 mark) en zooi geile jbl boxen (rest van je marken)
Um waarom niet gewoon naar de mediamarkt in R'dam?? |:(

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Verwijderd

Ik zou gewoon voor losse componenten gaan, het hangt er ook vanaf naar wat voor muziek je luistert.
bv B&W boksen geven normaal supergeluid maar niet als je muziek luistert met een superbas erin.
Dolby is wel aardig maar als je helemaal rondom een beetje vermogen wil ben je klauwen met geld kwijt.
Dan liever "gewoon stereo" maar wel 2*400 watt met sub ofzo :9~

grtz

pr0f

• Timmert
  • Niet online
Ben niet echt een house freak ofzo, maar een beetje bas moet er wel in zitten, da's altijd wel mooi, toch?
Ik ga meer voor wat rustiger muziek (andrea bocelli, maar ook anastacia, alanis morisette enzo).

Verwijderd

Dan zijn b&w's wel mooie boksjes, koop in ieder geval iets goeds (lees duurs), 'k heb hier nog een 25 jaar ouwe luxman die het nog perfect doet. :)

grtz

pr0f

• Timmert
  • Niet online
Zoals het er nu voorstaat neem ik de 1 na laatste, maar dan met B&W boxen, zal ik er gewoon 2 grote nemen of misschien 4 kleine??

Verwijderd

2 grote, wat heb je nou aan 4 kleine.

Een werkelijk goed paar luidsprekers kan met 2 stuks ook al een geluids"beeld" creeëren wat echt hoogte, diepte en breedte heeft. Als je 4 luidsprekers gebruikt, laat dat geen spaan van je stereobeeld heel...

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 22:06 schreef tborgdorff het volgende:
Veel duurdere sony spullen zijn er voor de consument volgens mij (bijna) niet te krijgen hoor!
Welk merk zou jij dan aanraden?
ga idd voor de losse componenten, als merk kun je voor en budget van 1500-2000 gulden ook wel voor de "betere" merken als harman kardon en marantz gaan
ik heb vorig jaar bijv. dit aangeschaft voor 1300 piek:
- harman kardon avr 200 tuner/reciever (dolby digital)
- 2 jbl mk 1000 luidsprekers

koop hier voor 500 piek en leuke marantz ceedeespeler bij (ga ik ook doen als ik weer geld heb)

en je bent voor 1800 gulden ook klaar, maar dan heb je ook wat imho :)

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 23:37 schreef nare man het volgende:
2 grote, wat heb je nou aan 4 kleine.

Een werkelijk goed paar luidsprekers kan met 2 stuks ook al een geluids"beeld" creeëren wat echt hoogte, diepte en breedte heeft. Als je 4 luidsprekers gebruikt, laat dat geen spaan van je stereobeeld heel...
als je beperkt bent in je budget ( en wie is dat niet) ga dan idd voor 2 grote. Heb ik ook gedaan zie vorige posting. Echt stoere speakers, voor het dolby surround effect heb ik mijn 2 speakertjes van mijn 5 jaar oude sony mhc 590 mini setje erop aangesloten. Via mijn versterker geregeld dat zij geen lage tonen doorgestuurd krijge Die 2 jbl bikkels geven wel genoeg bass. En omdat mijn achter speakers dus geen bass hoeven weer te geven, kunnen ze toch nog redelijk hard voor het surround effect.
Waar ging ik nou ook al weet heen met mijn verhaal :?
Oh ja ga voor 2 grote speakers >:)

Verwijderd

hmmm dubbelpost
op het quoteknopje gedrukt ipv de editknop :Z
ga er maar eens vroeg in denk ik :)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Ik zou zeker de laatste optie doen, maar het is een beetje afhankelijk van wat je ermee wilt doen. Als je echt voor de DVDs gaat, dan zou ik gaan nadenken over een DD set, anders stereo.
Ik zou ongeveer de helft uittrekken voor speakers, en van de andere helft een versterker en cd-speler kopen. Waarbij het meest naar de versterker gaat. Dit zal denk ik het beste resultaat geven voor zulke goedkope stereo's. Je hoeft iig niet 500,- voor een cd-speler uit te geven, je zult het verschil niet horen (dit kan ik niet keihard maken, maar dit is mijn niet wetenschappelijk verrichte ervaring).
Als je per se een tuner wilt (wat ik me goed kan voorstellen) zou ik een receiver kopen. Het zijn over het algemeen de wat mindere modellen die in receiver uitvoering worden uitgegeven, maar weer, dit geeft waarschijnlijk maar weinig verschil, en het scheelt een hele hoop geld.
En een 5-cd wisselaar is best duur, ik zou niet kunnen leven met het idee dat ik daarvoor zou moeten hebben inleveren op de kwaliteit van mijn speakers.

Jag

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Sony consumer hifi spul = klote.
Qua geluidskwaliteit lopen ze ver achter bij merken zoals Technics, Kenwood en Denon.. vooral die speakers van sony zijn niet echt super. Vaak dof geluid met een onnatuurlijke bass klank .. maar ja iedereen zijn eigen favoriet.. bij mij komt dat spul de deur niet in. Gewoon vette Denon versterker met Infinity / Quadral / JBL / Jamo speakers. Daar kan geen enkele Sony tegenop.
Nou heb ik het natuurlijk niet over het professionele spul van Sony . Dat presteert wel high-end geluid. Voor consumenten zetten de gewoon zo veel mogelijk toeters en bellen op hun apparatuur waardoor het nog wat lijkt.

is mijn mening tenminste ..

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Verwijderd

'k zou idd absoluut losse componenenten nemen, die zijn VEEEEEEL beter, en het lieft een beetje een goed merk zoals Harman Kardon. 'k heb zelf een Harman/Kardon AVI 150 staan (900,- toen ik 'm kocht ~1 jaar geleden) met twee B&W boxen van 470,- p/s. :9~ Heerlijk geluid komt daaruit!

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Ja, voor dat geld koop je ook een mooie Onkyo versterker + een paar Mission/JBL/B&W etc... speakers en dat is toch wel net ff wat beter als die Sony rommel :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• Timmey
  • Niet online
Op donderdag 15 februari 2001 22:14 schreef DNS666 het volgende:

[..]

Correct in Rotterdam is ook erg scherp qua prijs.

Verwijderd

Ik zou er ook nog een fijne Minidisk deck bijgooien . Gewoon , die dingen zijn lekker . Vandaag een draagbare Sharp reocorder gekocht voor 6990 BEF . Werkt beter dan al die Sony dingen (opdeling in tracks langs analoog zelfs) en zit lekker veel bij (remote , ootjes , draagtas , accu , netadapter , optical kabel , analog kabel) . Tis een MD-SR70 . Echt een GEIL ding, no way koop ik nog zoiet over-priced van Sony , die hun dingen beginnen bij het dubbele van de prijs van de mijne als je hetzelfde wil . Hij is maar een penlite dikker dan het minidiskje zelf .

• FoxMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08-2025
Als je toch een leuk setje wilt hebben moet je geen sony kopen (kwaliteit is niet echt om over naar huis te schrijven en service is erug slecht). Dan kun je beter technics of pioneer kopen, maar nog mooier is om denon of soort gelijk merk te kopen, maar jah, daaraan zit weer een flink kosten plaatje. De boxen van JBL zijn altijd een aanrader, ik weet niet welk type je het over hebt, maar is meestal wel goed, maar infinity vind ik persoonlijk zelf mooier.

Als ik toch uit deze setjes een keuze moet maken zou ik kiezen voor de laatste, maar dan met een andere tuner, de ST-SE 520 en ik heb toch liever de "gewone" enkele cd speler uit de 500 serie van sony (de 530), maar goed da's natuurlijk mijn mening :)

LinuxFox, because penguins aren't even furry

• Muttley
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2025
Setjes zijn over het algemeen hopeloos. Er zit minimaal 1 zwak component in.
Ga voor een paar goede speakers. Ieders gehoor is anders: wat de een goed vindt, vindt de ander klinken als een natte dweil. Ga dan dus puur op je eigen gehoor af (en al helemaal niet op het woord van een verkoper bij BCC). Bezuinig hier niet op, maar bedenk dat duurder niet altijd beter is.
Kies dan een leuke versterker en wat je verder nog wil. Succes.

An 11 is a 10 that swallows

• Timmert
  • Niet online
Was al niet van plan om me iets aan te trekken van wat de verkoper daar zegt.
Maar waarom kiezen jullie niet voor de dolby digital set? Volgens mij heeft die beter geluid als zo'n analoog ding. Toch :?
En voor later heeft ie meer te bieden (DVD enzo)

Verwijderd

Je moet niet op advies van anderen afgaan, maar gewoon op je eigen smaak. Want in deze lagere (met alle respect) prijsklasse, klingt elke apparatuur "gekleurd". Dus ga gewoon naar een zaak waar ze een luisterkabine hebben, en oordeel zelf.

• Jag

Jag

Maar waarom kiezen jullie niet voor de dolby digital set? Volgens mij heeft die beter geluid als zo'n analoog ding.
Een dobly digital versterker is net zo analoog als een normale versterker. Het enige voordeel is dat je DVDs in dolby digital kan luisteren (ook echt alleen maar DVDs).
Maar voor DD sets zijn veel meer onderdelen nodig, en je hebt dezelfde hoeveelheid geld beschikbaar. Dus daarom kan je met een stereo set betere speakers en versterker enzo kopen.

Jag

• Timmert
  • Niet online
Dan ga ik dus voor de analoge. Bedankt voor de info.
Ik denk dat ik er nu zo'n beetje uit ben wat sony betreft, maar op veler advies ga ik ook nog eens voor denon kijken.

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:07
Ik zou in ieder geval NIET voor enige sony cd speler gaan. En ook niet voor een wisselaar.
Wisselaar niet omdat het een tering herrie maakt tijdens het wisselen. Doe voor de gein eens shuffle play over de 5 cd's. Wat een takke-herrie...
Geen sony cd speler omdat die wening gebrande cd leest. (vaak alleen indien ze gebrand zijn op 1-speed.) Je kunt een goede treffen maar net zo goed een die e niet pakt.

Als je dan toch naar Denon ga kijken... Neem dan ALLES denon... IMHO toch beter dan sony. Zeker als je de hogere prijsklasses gebruikt, maar das niet aan de orde.

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Verwijderd

Ik zou met die optie's voor de laatste gaan

Digital versterker is mischien wel leuk maar wil je die een beetje een goede hebben dan ben je meer voor je versterker alleen al kwijt.

Zou wel nog open staan voor andere systemen
Suc6

• Timmert
  • Niet online
Ga morgen nog wel ff kijken bij wat winkels

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

(jarig!)
Eeej,

Ik heb hier een combinatie van Denon en Onkyo staan en ik moet zeggen dat dat zeker aan te raden is :-)
Sony is niet echt mijn merk

GreetZZ

• Jag

Jag

Niet naar zo'n witgoed winkel gaan! Dus geen Duiker, de Blok, de Expert en noem ze allemaal maar op. Een of andere High-end HiFi winkel is weer het andere uiterste, maar neem zoiets als Staffhorst. En er zijn hier een heleboel mensen die je wel kunnen vertellen wat een andere goede winkel is. En er staan ook nog links in de FAQ.

Jag

Verwijderd

Ik vind Sony helemaal niet zo slecht! Ik heb zo'n oude cd-wisselaar van 200cd's die leest echt alles zelfs cdrw, ik weet niet waar jullie het over hebben. Alleen de dvd spelers doen moeilijk maar daar is alleen pioneer goed in. Ik heb een versterker van Sony STR-DB840 en heb er niets op aan te merken echt top geluid!!! :9~

• boner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-07 15:41

boner

misantropisch altruïst

het meest bepalend voor goed geluid zijn de speakers. reserveer daarom altijd het meeste geld voor de boxen.

slaap/werkkamer. Ga je daar echt een perfecte installatie neerzz?

slapen met geluid is dom. Wakker worden met 400+ watt is ook freemt. Werken met keiharde muziek kom je niet aan luisteren toe.....

of werk je in de audioindustrie. Dan hebbie vast betere kanalen om aan de goeie spulletjens te komen

:9~ :9~

Verwijderd

Op maandag 19 februari 2001 11:05 schreef larsieboy het volgende:
Ik vind Sony helemaal niet zo slecht! Ik heb zo'n oude cd-wisselaar van 200cd's die leest echt alles zelfs cdrw
Geloof mij nou maar Sony cd-spelers zijn niks:(
Ja mischien met geluk dat JIJ een redelijke hebt(zover dit kan met een 200 wisselaar).
Mischien die ES serie met apparte converter(+/-10.000 gulden), maar dan weet ik wel wat beters >:)
I.i.g. IMHO Sony sucks(de cd spelers dan)

Verwijderd

Op maandag 19 februari 2001 11:20 schreef boner het volgende:

slaap/werkkamer. Ga je daar echt een perfecte installatie neerzz?

slapen met geluid is dom. Wakker worden met 400+ watt is ook freemt. Werken met keiharde muziek kom je niet aan luisteren toe.....

of werk je in de audioindustrie. Dan hebbie vast betere kanalen om aan de goeie spulletjens te komen

:9~ :9~
Er zijn ook nog mensen die gewoon een leuke installie willen.
Ik heb ook een vette hifi inst. in mijn woonkamer en daarbij ook nog een goede inst. voor aan de wand in mijn slaapkamer>:)
Ik vind het gewoon relaxed om een goede sound aan mijn oren te hebben, dus ook op mijn werk cq slaapkamer

• Timmert
  • Niet online
Woon nog bij m'n ouders, dus hij is voor mijn eigen kamer. Waar ik dus slaap en werk (huiswerk |:()) Natuurlijk staat daar een pc, een tv enz.
Daarom wil ik dus een leuke installatie hebben.
Op dit moment heb ik helemaal niks, dus ik ben vrij snel tevreden. Ik heb inmiddels iemand met een 5cd wisselaar gevonden (m'n oom), ik vindt het een prima ding. (hij ook ;))

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:23
Op donderdag 15 februari 2001 21:55 schreef tborgdorff het volgende:
Sony TA-FE 530R versterker (geen dolby digital of surround) fl. 350
Sony ST-SE 300 tuner fl. 495

Totaal: fl. 1893
die st-se300 kan je overal krijgen voor 300,-
scheelt toch weer 200 piek..
ik heb er ook naar gekeken, want ik heb een ouwe brakke tuner aan mn sony ta-ve610, die ik tweedehands heb gekocht. de st-se300 past mooi bij het design.

overigens kan je ook de st-se200 nemen, die kost 200,-, heeft alleen geen rds. verder hetzelfde.

• Jag

Jag

Je kan oko een receiver nemen, da's het goedkoopst.
En wat ik al zei, je begint zo kaal mogelijk, en evt zet je er later extra onderdelen bij.

Jag

Verwijderd

Ik heb van iemand gehoord dat de beste cd speler onder de 1000 gulden een philips is ( van ongeveer 400), maar ik weet helaas voor jou het type niet meer. mischien iemand anders die hier naar kijkt wel.

Verwijderd

Koop gewoon een goeie versterker met AC-3 etc moet voor 800 piek wel te doen zijn... + een set Tannoys Mercury 3 voor 600 piek en eventueel een DVD-speler....speelt net zo goed een DVD als een CD af...anders kan je later weer een losse DVD-speler aanschaffen terwijl je nu een 2 in 1 apparaat koopt...'t is wel ff investeren maar ja....dan wel :+

Verwijderd

Op maandag 19 februari 2001 21:46 schreef Mawa het volgende:
Koop gewoon een goeie versterker met AC-3 etc moet voor 800 piek wel te doen zijn... + een set Tannoys Mercury 3 voor 600 piek en eventueel een DVD-speler....speelt net zo goed een DVD als een CD af...anders kan je later weer een losse DVD-speler aanschaffen terwijl je nu een 2 in 1 apparaat koopt...'t is wel ff investeren maar ja....dan wel :+
ik ben het grotendeels met je eens . alleen die dvd-speler: Hoe zit het met de geluidskwaliteit als je een ceedee afspeelt op een dvd-speler. :?
Is die niet slechter dan die van een goed merk stand-alone ceedee-speler zoals een marantz?

• Jag

Jag

Waar je je druk over maakt zeg. Je bent wel bereid om een setje speakers te kopen voor 600,-. Maar als er dan een cd in een DVD speler wordt afgespeeld kan dat ineens niet.

Jag

Verwijderd

Op maandag 19 februari 2001 22:12 schreef Jag het volgende:
Waar je je druk over maakt zeg. Je bent wel bereid om een setje speakers te kopen voor 600,-. Maar als er dan een cd in een DVD speler wordt afgespeeld kan dat ineens niet.

Jag
ik snap je reactie niet.:? Het was een serieuze vraag, ik heb mijn eigen hifi set al eerder gepost in dit topic. Ik ga binnen kort dus een cd-speler aanschaffen. Mijn vraag is of er dus kwaliteitsverschil is tussen een cd afspelen op een dvd-speler van bijv. 600-700 piek of een cd afspelen in een cd-speler in die prijsklase??

• ralfbosz
  • Laatst online: 19-08 09:09

ralfbosz

xm create bosz -c

Op donderdag 15 februari 2001 22:14 schreef DNS666 het volgende:

[..]

Omdat Duitsland much cheaper is met electronica. Zit al een tijdje rond te kijken naar een digitale camera en die dingen zijn in Duitsland minimaal 200 piek goedkoper (goedkoopste). En dat voordeel loopt alleen maar op. :9

rm -r *

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:48

Tarin

Just plain weird.

Sony cd-spelers... tja..
Wat zal ik daar nou over zeggen..
Ik heb er 5 in aktie gezien, 4 zijn ermee gekapt (binnen 2 jaar). Een pikte ineens geen gefikte cd's meer, een ging niet meer dicht en die anderen waren gewoon dood. Toeval?

/edit.. die laatste is een discman, pas een jaar oud, dus ik houd m'n hart vast.. :)
hij vreet wel batterijen :(

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Jag

Jag

ik snap je reactie niet. Het was een serieuze vraag, ik heb mijn eigen hifi set al eerder gepost in dit topic. Ik ga binnen kort dus een cd-speler aanschaffen. Mijn vraag is of er dus kwaliteitsverschil is tussen een cd afspelen op een dvd-speler van bijv. 600-700 piek of een cd afspelen in een cd-speler in die prijsklase??
Sorry dat ik een beetje lomp reageerde, waren een paar users die me chagarijnig hadden gemaakt.
Maar wat ik bedoelde is dat dat soort verschillen niet boeiend zijn als je dat soort speakers koopt. Nou weet ik natuurlijk niet wat jij thuis hebt staan, maar het leek alsof je op zijn set reageerde.
Er zal ongetwijfeld verschil tussen zitten, alleen denk ik niet dat het een wereld van verschil zal maken.

Jag

Verwijderd

Op dinsdag 20 februari 2001 00:05 schreef Jag het volgende:

[..]

Sorry dat ik een beetje lomp reageerde, waren een paar users die me chagarijnig hadden gemaakt.
Maar wat ik bedoelde is dat dat soort verschillen niet boeiend zijn als je dat soort speakers koopt. Nou weet ik natuurlijk niet wat jij thuis hebt staan, maar het leek alsof je op zijn set reageerde.
Er zal ongetwijfeld verschil tussen zitten, alleen denk ik niet dat het een wereld van verschil zal maken.

Jag
ok dan >:),
ik had dit dus al eerder gepost maar dit is mijn set nu:
- harman kardon avr 200 tuner/reciever (dolby digital)
- 2 jbl mk 1000 luidsprekers
bedoel je dat je op een speaker set van 600 piek het verschil niet hoort??
deze speakers hebben me 500 piek gekost ( was een mega-aanbieding bij hificorner in groningen : van 1000 piek voor 500)

(ik weet niet wat voor bikkel speakers jullie hier allemaal gewend zijn :), maar dit zijn IMHO toch hele behoorlijke speakers.)

• Jag

Jag

Ik heb een tijdje terug een stereoset gekocht voor mijn ouders, ook met een paar jbl MK1000's, alleen dan voor 300,- per stuk. Giga aanbieding bij Staffhorst >:).

Maar ik vond ze wel aardig, alleen ben er een beetje op afgeknapt, het lijkt wel of ze minder gaan presteren na een tijdje.
Ik heb zelf trouwens de B&W DM604s (en ook een paar EAWs, maar da's een ander verhaal).

Jag
Pagina: 1