Beste tweakers,
Soms start mijn pc niet op en blijft hij precies hangen bij de initialisatie van de hardware. Wanneer ik de power op zet gaan alle lichtjes aan en blijft hij dan hangen.
Wanneer ik de stroomkabel even uittrek, of de stroom aan de achterkant van de PC uitzet en 10 sec wacht en de power terug aanzet doet de PC het terug wel.
Heb de BIOS al eens gereset en de CMOS jumper er eens afgehaald en de PC zo opgestart, maar hier was net hetzelfde probleem. Ik zette de CMOS jumper terug en herstarte de PC en hij startte op zonder probleem.
PC SPECS:
Moederbord: ASUS AK77- 8XN
Grafische Kaart: GeForce MX 440
Monitor : IIyama Vision Master Pro 455
Processor: AMD 2400 +
Waarnemingen:
Wanneer pc niet start blijft scherm ook in standby
Waaraan zou dit kunnen liggen?
Soms start mijn pc niet op en blijft hij precies hangen bij de initialisatie van de hardware. Wanneer ik de power op zet gaan alle lichtjes aan en blijft hij dan hangen.
Wanneer ik de stroomkabel even uittrek, of de stroom aan de achterkant van de PC uitzet en 10 sec wacht en de power terug aanzet doet de PC het terug wel.
Heb de BIOS al eens gereset en de CMOS jumper er eens afgehaald en de PC zo opgestart, maar hier was net hetzelfde probleem. Ik zette de CMOS jumper terug en herstarte de PC en hij startte op zonder probleem.
PC SPECS:
Moederbord: ASUS AK77- 8XN
Grafische Kaart: GeForce MX 440
Monitor : IIyama Vision Master Pro 455
Processor: AMD 2400 +
Waarnemingen:
Wanneer pc niet start blijft scherm ook in standby
Waaraan zou dit kunnen liggen?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2008 20:33 ]