Ik kreeg vandaag deze email:
Nadat ik had laten weten dat dat zo niet werkt kreeg ik nog wel een mailtje terug met bedankt voor het antwoord. Ik heb gezocht op de naam maar kon er nog geen melding van vinden. Ik hoop dat andere tweakers net zo slim zijn om er niet op in te gaan maar vond het iig wel het vermelden waard.dreamcast
From: NAW gegevens verwijderd
Sent:Sunday, February 03, 2008 11:38:34 AM
To: mijn emailadres
Hallo
Ik ben smieg op tweakers.
En ik zag je dreamcast..
Hoewel ik de prijs een beetje overdreven vind denk dat 150 meer in de richting komt..
Wil ik je toch een voorstel doen...
Ik geef jou al mijn gegevens...
Jij stuurt mij het hele pakket op.
Ik betaal jou 15 maart het hele vraag bedrag van 250 euro.
Dan heb jij hem alvast verkocht,
Kan ik er al vast van genieten,
En krijg je toch onverwacht in eens een mooi bedrag op je bank.
De reden dat dit de enige mogelijkheid voor mij is,,
Ik zit momenteel onder curatele..dat houdt in dat ik geen echte controle over mijn financieen heb.
Maar door een list kan ik het zo regelen.
Ik ben 100% eerlijk en doe dit vaker op deze manier..omdat veel tweakers iets wel graag kwijt willen en niet direct persee om geld staan te springen..
Nogmaals al mijn info krijg je behalve mijn pincode..nja zelfs die mag je wel hebben aangezien ik er toch nie veel aan heb hahaha..
mvg NAW gegevens verwijderd.
[ Voor 7% gewijzigd door Longbeard op 03-02-2008 21:46 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD