Toon posts:

PES 2008 extra's installeren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb op een site allemal nieuw stuff gevonden voor het spel pes 2008 namelijk balls boots faces kits adboards en nog wat andere dingen. nu is mijn vraag hoe moet ik dit allemaal instaleren? ik heb ergens gezien dat het me asf explorer 3.7 moet en heb dat geinstalleerd toen keek ik bij mijn bestand die ik downloade "most popular balls final" dat ik bij een c_0 enzo moest gaan maar iedere keer als ik wil doen wat er gevraagd wordt krijg ik wel een pop-up dat het omogelijk is enzo!!
kan iemand me helpen??

dit zijn de dingen die ik wil installeren:

- New Ads PES2008PCFixed
- Most_Popular_Balls_FINAL
- Mega boots 30 pack st.huba v2st
- GDB v2
- en nog andere maar die kunnen later nog

Verwijderd

Even registreren en DIT even door lezen.

Verwijderd

Topicstarter
Een groot deel heb ik al kunen installeren alleen nog de logo's kits en gezichten. heb veel informatie gevonden dankzij die website maar als ik dus een map met gezichten wil importeren zegt hij altijd dat er te wijnig ruimte is en dan iets van BMP enzo en als ik het via asf explorer doe gaat het niet.
Kan iemand me helpen om die kits te installeren( nederlandstalige hanleiding) en ook hoe ik met GGS gezichten en ander stuff kan installeren als hij de melding geeft dat er te wijnig plaats is ...
groetjes

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2008 19:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Alles nu geinstalleerd maar iedere keer dat ik men nieuw bestand naar de juiste map in c:/... breng wordt alles weer gewoon!! hoe kan dit nu?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Ik verplaats je topic even naar SPV aangezien je een vraag stelt :)

Verwijderd

Topicstarter
en hoe foeje een snelle vrije trap, mooie bewegingen meer man in muur plaatsen en een swalbe??
Pagina: 1