Toon posts:

[PC][MO] Ik ben op zoek naar (de naam van) het spel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu weet ik dat voor zoeken naar de naam van een spel eigenlijk hier geschreven moet worden, maar dit is een andere zoektocht...

Ik zoek namelijk naar een spel waarvan ik niet weet of het bestaat :)

Ik kan er wel een beschrijving van geven en dan hoop ik dat jullie mij vertellen dat er een spel is dat precies zo werkt en dan ben ik gelukkig.

De beschrijving is als volgt:
Je hebt om het te begrijpen een beetje kennis van World of Warcraft nodig.
Ik zoek namelijk een spel dat alleen de battleground of arena (of allebei) de functies heeft, maar dan zonder dat je je hele leven moet vergooien om op het juiste level te komen om goed mee te kunnen doen.
Dus een Multiplayer Online PvP spel, waarbij je dus uit verschillende soorten klasses (zoals warriors, mages, rogues, enz. bij WoW) en misschien zelfs verschillende rassen (zoals undead, troll, enz. bij WoW) met elk hun voordeel en hun nadeel kunt kiezen en daarmee spelen. En dan dat je zoals bij de arena van WoW met een team van 5, 3, of 2 (of anders) of in een battleground tegen elkaar kan spelen. De mannekes waarmee je speelt hoeven dan niet meer speciale kleding te dragen om beter te zijn, maar de ene rogue (oid) heeft dan precies dezelfde kwaliteiten als de andere rogue, zodat je niet je manneke kan verbeteren maar gewoon kan spelen! (dat zorgt er voor dat je niet als je 2 keer in de week speelt wordt ingemaakt omdat anderen 24/7 spelen, maar dat het gewoon neer komt op hoe goed je je skills gebruikt en hoe goed je team opgebouwd is)

Als iemand een spel weet dat zo werkt en er nog een beetje speelbaar uitziet (niet dat het een zwart-wit spel van 70 jaar geleden is), of dat je weet dat het ontwikkeld wordt, zeg het dan even, ik zou het graag weten.

Mocht je zelf zoiets hebben van 'ik kan WoW zo uit elkaar trekken dat ik deze elementen wel tot apart spel kan maken', dan ben je wat mij betreft zeer welkom om het te doen ;)

Bij voorbaad dank!

P.S.: Ik weet dat er 70 jaar geleden zeer waarschijnlijk geen spel was dat ook maar een beetje hier in de buurt kwam, dus dat hoef je me niet te vertellen.
Ook weet ik dat je WoW waarschijnlijk niet zomaar uit elkaar trekt, dus opmerkingen over hoe 'dom' zo'n opmerking zou zijn hoef ik ook niet te horen.
Verder is al het gerelateerde welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Custom warcraft 3 maps? Daar heb je je spel :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nr. 9
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-01-2022
Ik zou zeggen, probeer Guild Wars eens, een mmorpg zonder maandelijkse subscription. Je kan een pvp unlock pack kopen waardoor je direct aan de slag kunt met een pvp only character. Wie de betere is in een gevecht wordt volledig bepaald door hoe goed je met je "skills" omgaat en hoe goed je team samenwerkt. Iedereen beschikt hierbij over dezelfde mogelijkheden om zijn character uit te rusten (armor, wapens, skills). Pvp characters hebben automatisch al het hoogste level. Je kan door veel te spelen "titles" behalen, maar die zijn enkel voor het prestige en maken je niet beter. Er zijn ook verschillende pvp arena's (random arena's, guild vs guild, hero battles, ...).
Er is wel ergens een 14-days trial te vinden.

www.guildwars.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guild Wars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties!

Nr.9, ik heb gevonden wat je bedoelt, denk ik:
http://www.guildwars.com/...econtents/pvpeditions.php

Ik ga het eens een kijkje geven..
Demo heb ik nog niet kunnen vinden, maar van wat ik er snel van heb gelezen, ziet het er goed uit.

Ook warcraft 3 ga ik eens nader bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nr. 9
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-01-2022
Op onderstaande link vind je een 14 daagse trial voor Guild Wars factions, de eerste uitbreiding van Guild Wars. In het begin kun je volgens mij kiezen tussen een PVE of PVP character. Je zal echter niet over alle skills kunnen beschikken met die demo, daarvoor zul je de specifieke pvp versie nodig hebben.

GW Factions demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fury zou ik eens proberen... dat is volledig PvP oriented geloof ik !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.unleashthefury...article/special_features/

dit is de fury waar je het over had... ziet er goed uit :)
(qua bewoording, spel heb ik nog niet getest)
Fury is an MMO that you can actually achieve things in during your lunch hour.
dát bedoel ik :D dan hou je nog wat van je leven over voor andere dingen...

nogmaals bedankt voor de reacties, ik ga eens uitzoeken wat nou precies mijn kopje thee is :p

Edit: Mocht een mod er zin in hebben, dan kan die de titel wel veranderen naar 'Op zoek naar een Multiplayer PvP spel' of iets in die richting, dan hoef je het niet te bekijken om een idee te krijgen van waar het over gaat...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2008 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Savage? http://www.s2games.com/savage/
of Savage 2? http://savage2.s2games.com/main.php

Savage 1 is intussen gratis (als ik het goed heb) en beide spellen hebben een groot RPG, RTS en FPS element. Van alle markten thuis, en je kan wel levellen, alleen binnen 1 spel. (Iedereen begint opnieuw als het spel over is.)
Leuk spel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 17:14
Fury is crap en savage is wel leuk, maar de servers zijn vrij leeg. Guildwars heb ik niet gespeeld.

Als ik je post zo lees dan is warhammer online het ideale spel voor jou. Het heeft hetzelfde princiepe als WoW, alleen dan PvP gericht. Het enige wat je minder zal vinden is dat er nog steeds gear in het spel zit, alleen heeft dit stukken minder effect op je char als in WoW. in WoW werd je char 200%-300% sterker van goede gear, hier zal het meer rond de 50% zitten. Een ander nadeel is dat het spel pas in de zomer wordt uitgebracht.

Anyway, de een paar leuke dingen van Warhammer online zijn dus keeps die je kan cappen, steden van de vijand die je tijdelijk kan overnemen, en levelen via pvp. Beide kanten (order en distruction) hebben elk hun unieke classes die opgebouwd zijn uit 3 races elk (order = empire, high elves, dwarves, Destruction = chaos, dark elves en greenskins) met elk 4 archetypes (tank, melee dps, ranged dps, en healer).

Kijk even door het topic hier op GoT:
[PC MMORPG] Warhammer Online

of op:
www.warhammeralliance.com

Er is ook een beta aan de gang maar de kansen dat normale stervelingen zoals jij en ik er in komen is voorlopig nihil.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fury... Savage (2), Guild Wars, Planetside :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor zover ik snel even kon zien was savage (2) wel in de richting van wat ik zoek, alleen een beetje jammer van het RTS element, want dat zocht ik niet, maar het valt te proberen :)

Planetside gaat mij een beetje te veel de moderne oorlog/science fiction kant op, ik heb het liever in een fantasy-achtige omgeving (zoals WoW dus)...

Warhammer klinkt ook aantrekkelijk, maar, zoals je zei, het is een beetje jammer dat er ook gear in zit en dat je kan levelen via PvP, want dat zal er natuurlijk toch toe leiden dat iemand die dag in dag uit speelt niet alleen beter is in gebruik van zijn skills (je mag aannemen dat je dat wordt na veel oefening), maar ook betere gear heeft en daarmee ook nog voordeel op je heeft.
De screenshots hebben wel die sfeer waar ik naar zoek (het lijkt dan ook op WoW (of WoW op warhammer, het is maar hoe je het bekijkt..) ).
Alleen is het dan ook weer jammer dat ik er nog even op moet wachten :'(

Maar in ieder geval worden jullie weer bedankt voor de reacties! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmielC
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 12:15
Ik denk dat je het beste gewoon DotA kunt gaan spelen. Dat is een Warcraft 3 Custom map. Je speelt 5 vs 5, waarbij je in het begin van de game een hero kiest (keuze van 50 heroes of zo?) en als het spel is afgelopen kun je weer opnieuw beginnen met een andere game.
Je wordt sterker als je items in-game koopt maar die ben je dan ook weer kwijt als je game over is. Een game duurt ongeveer een uurtje of zo...
Pagina: 1