Toon posts:

Verkeerde latjes gekregen

Pagina: 1
Acties:
  • 600 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik had bij azerty de team xtreem dark ddr2-800 besteld, de blauwe dus.
toen het pakket aankwam zaten en zilveren xtreem latjes met ddr2-800 in, heb ik nu mazzel dat ze de te dure versie hebben opgestuurd of is alleen de heatspreader anders?

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Google eens naar de verschillen? Daar moet wel iets over te vinden zijn :)

• BarthezZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

Controleer het of neem contact op met de winkel?
(2 dingen die meteen door mn hoofd schieten, bij jou niet? :x )

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Ik weet niet of die heatspreader er af te halen is, maar anders moet je eens kijken wat er voor chips op zitten en wat voor chips er zitten op de RAM latjes die je eigenlijk hebt besteld.

• SjorsVN
  • Laatst online: 30-12-2022
Bevalt t je hou je ze, zo niet stuur je ze terug. Beetje onnodig om hier een topic over te starten :/

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
SjorsVN schreef op zondag 03 februari 2008 @ 17:35:
Bevalt t je hou je ze, zo niet stuur je ze terug. Beetje onnodig om hier een topic over te starten :/
Nou, als hij duur geheugen heeft besteld maar krijgt cheaper geheugen dan is dat toch een reden om het terug te sturen? Aangezien hij zeker wilt zijn of het wel het juiste geheugen is maakt hij een topic, vind ik niets raars aan...

Verwijderd

Zie DDR2 Ramlist ze hebben alle 2 dezelfde IC erop zitten dus zullen ze ongeveer even goed over te klokken zijn.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2008 17:38 ]

• SjorsVN
  • Laatst online: 30-12-2022
leonpwner1 schreef op zondag 03 februari 2008 @ 17:37:
[...]

Nou, als hij duur geheugen heeft besteld maar krijgt cheaper geheugen dan is dat toch een reden om het terug te sturen? Aangezien hij zeker wilt zijn of het wel het juiste geheugen is maakt hij een topic, vind ik niets raars aan...
Dan lijkt het mij dat je het met de winkel zelf afhandeld en niet met 'ons'.

Verwijderd

Topicstarter
nee, jullie begrijpen me verkeerd, ik heb deze besteld
en ik heb latjes met ddr2-800 4-4-4-10 erop gekregen (tot zover okee) maar met een zilveren heatspreader. ze zien er precies zo uit

heb ik gewoon de te dure gekregen? (zou wel leuk zijn)

edit: volgensmij heb ik geluk }) :, want op de site van team staat dat het enige verschil met de dark en de gewone is dat de precharge delay 10 is ipv 12 en het voltage 2.0 is ipv 2.2
en op mijn heatspreader zit een sticker met 2.0V-2.2V 4-4-4-10, YIPEE!

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2008 17:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 17:41:
nee, jullie begrijpen me verkeerd, ik heb deze besteld:
en ik heb latjes met ddr2-800 4-4-4-10 erop gekregen (tot zover okee) maar met een zilveren heatspreader.

heb ik gewoon de te dure gekregen? (zou wel leuk zijn)
Met zilveren bedoel je Team Xtreem Elite RAM?

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 17:41:
edit: volgensmij heb ik geluk }) :, want op de site van team staat dat het enige verschil met de dark en de gewone is dat de precharge delay 10 is ipv 12 en het voltage 2.0 is ipv 2.2
en op mijn heatspreader zit een sticker met 2.0V-2.2V 4-4-4-10, YIPEE!
En van die prestatiewinst kan je wel meteen een feestje bouwen zeg :X

Verwijderd

Topicstarter
Xtresis schreef op zondag 03 februari 2008 @ 17:48:
[...]

En van die prestatiewinst kan je wel meteen een feestje bouwen zeg :X
nee maar de dark hebben promos chips en de niet-dark hebben Micron D9, en dat maakt wel een heel verschil tog?, en naar aanleiding vd sticker heb ik de niet-dark set

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:58

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG Beleid

Lees wat er staat aan benodigde info als je een topic opent, en dan in het bijzonder wat bij topics over geheugen nodig is. Kijk nu naar alle info die jij in je verschillende posts hier doet. Komt dat ook maar in de buurt van de info die in een degelijke topicstart hoort?

Niet echt :/

Daarnaast ben je vaker gewezen op het niveau van je topics en de slordigheid van je posts, maar trek je je er niets van aan. Jammer.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.