Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[c#] Winform printen en vergroten

Pagina: 1
Acties:

• mike643
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-10 12:51
Beste tweakers,

Ik ben bezig met een reclamekaart programma waarmee je aan de hand van de reclame gegevens in een form een kaart genereert. Nu wil ik deze form uitprinten alleen moet hij uitvergroot worden. Nu ben ik al bezig geweest met de PrintDocument Class en GDI maar ik kom er niet echt uit hoek ik het beste dit kan aanpakken.
Kan iemand mij op weg helpen?

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:24
Hoe doe je het printen precies? Als je plaatjes (bmp) probeert te printen, dan kan je met de dpi instelling van dat desbetreffende plaatje zoomfactor beinvloeden (onafhankelijk van de resolutie van het plaatje).

• mike643
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-10 12:51
Invisible_man schreef op zondag 03 februari 2008 @ 17:13:
Hoe doe je het printen precies? Als je plaatjes (bmp) probeert te printen, dan kan je met de dpi instelling van dat desbetreffende plaatje zoomfactor beinvloeden (onafhankelijk van de resolutie van het plaatje).
Ik begrijp je niet precies. Ik heb een form gemaakt waarin de gegevens staan met behulp van labels. Dit wil ik uitprinten en vergroten.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:52

CyBeRSPiN

sinds 2001

Kun je wat duidelijker zijn in wat je bedoelt met "aan de hand van de reclame gegevens in een form een kaart genereert".
Wat voor form? Wat voor kaart?

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01
-> PRG
En gelieve wat preciezer te zijn met de omschrijving van je probleem.
Zie ook de Quickstart

https://fgheysels.github.io/

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 10:47
Met alle respect, maar euh, je hebt niet echt gezocht of wel soms ? ik typ in google c# winforms printing en vindt op de eerste pagina deze link: http://www.thescripts.com/forum/thread505401.html.

Ik weet niet precies wat je probleem is aangezien je bijzonder vaag bent in je openings post maar ik vermoed dat je met die link een heel eind komt.

Sorry als dit een beetje denigrerend of agressief overkomt, maar kom op zeg. Printen is zoiets basics je had kunnen weten dat je met google je antwoord al had kunnen vinden.

offtopic:
verder even goede vrienden hoor :>
Pagina: 1