Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan me eens helpen met onbeperkt internet op de telefoon dit aan de gang te krijgen:
wap.tunin.fm
Hier zouden tientallen streams online moeten staan maar kan het progr nergens downloaden.

Tevens zoek ik zoiets met live tv kanalen.

Groet,
Leon

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 19:56

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 13:42:
Wie kan me eens helpen met onbeperkt internet op de telefoon dit aan de gang te krijgen:
wap.tunin.fm
Hier zouden tientallen streams online moeten staan maar kan het progr nergens downloaden.

Tevens zoek ik zoiets met live tv kanalen.

Groet,
Leon
Als ik met m'n E65 naar die pagina surf, zie ik bovenaan gelijk de link "download". Als ik daar op klik kan ik de player gelijk downloaden en installeren. Vervolgens krijg ik gewoon een scherm met de tekst "klik hier om naar de hoofdpagina te gaan en een stream te kiezen". Wanneer ik nu een zender pak (Q-music bijvoorbeeld), ik overal op ok druk en vervolgens "start" doe, heb ik muziek...

Bovenstaande heb ik overigens even via wifi gedaan, omdat mijn sim atm nog geen UMTS ondersteund (sim is +/- 10 jaar oud, dus zit nog geen umts ingebakken, volgende week even nieuwe sim halen).

[ Voor 11% gewijzigd door Spacecowboy op 03-02-2008 13:52 ]

HENG HENG

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Welkom op GoT, probeer deze vraag eens te stellen in het volgende topic:

Nokia N95 (8GB) - Deel 8

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.