Hey, ik heb een voorstel, er is een mogelijkheid om alle reacties van een bepaalde persoon via zijn profiel bekijken als je op het aantal drukt, dan zie je daar de datum, artikel en aantal hits, nu mijn voorstel zou misschien leuk zijn, wat als je daar ook de reactiescore erbij zou plaatsen. Zou dat niet leuk zijn? Zo zou je bijvoorbeeld je eigen reactiescores sneller te weten kunnen komen en moet je dus niet naar de slechte reactie zoeken (stel je post zo'n 10 per dag en je totale reactiescore is van 0 naar -1 gegaan, je wilt weten welke slechte reactie het was, maar dan moet je ze allemaal nalezen).
Zo is het ook gemakkelijk voor de moderators, soms als ik echt rare reacties zie, kijk ik naar hun totale reactiescore vie hun profiel, maar zo zou je ook bv. de evolutie kunnen bekijken van de reacties, en misschien eens aanspreken? Zo zou het beter zin voor iedereen.
Alvast bedankt om dit te lezen, het is gewoon een voorstel, ik weet niet in welke mate het mogelijk is, dus als ik iets over het hoofd zie, gelieve het te zeggen.
Zo is het ook gemakkelijk voor de moderators, soms als ik echt rare reacties zie, kijk ik naar hun totale reactiescore vie hun profiel, maar zo zou je ook bv. de evolutie kunnen bekijken van de reacties, en misschien eens aanspreken? Zo zou het beter zin voor iedereen.
Alvast bedankt om dit te lezen, het is gewoon een voorstel, ik weet niet in welke mate het mogelijk is, dus als ik iets over het hoofd zie, gelieve het te zeggen.
[ Voor 14% gewijzigd door Dima_2005 op 04-02-2008 09:28 ]
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)