Niets over gevonden in deze discussie, dus maar een nieuw bericht. Ik kan de camera van mijn HTC Touch niet gebruiken omdat mijn telefoon over te weinig geheugen zou beschikken (zegt een melding). De telefoon vraagt vervolgens om actieve programma's te stoppen. Maar zelfs als er niks meer draait, doet de camera het niet (weer die melding).
Voor de opslag is nog 19.55 MB vrij en onder het kopje Programma's zegt de Touch dat er nog 6.18 MB vrij is. Op het SD-kaartje is verder nog 1 GB vrij.
Wat moet ik doen om meer geheugen vrij te maken om zoiets simpels als de camera te gebruiken? Heb het in het begin van deze discussie genoemde programma al gebruikt, maar dat helpt niet.
Willem
Voor de opslag is nog 19.55 MB vrij en onder het kopje Programma's zegt de Touch dat er nog 6.18 MB vrij is. Op het SD-kaartje is verder nog 1 GB vrij.
Wat moet ik doen om meer geheugen vrij te maken om zoiets simpels als de camera te gebruiken? Heb het in het begin van deze discussie genoemde programma al gebruikt, maar dat helpt niet.
Willem