Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Niets over gevonden in deze discussie, dus maar een nieuw bericht. Ik kan de camera van mijn HTC Touch niet gebruiken omdat mijn telefoon over te weinig geheugen zou beschikken (zegt een melding). De telefoon vraagt vervolgens om actieve programma's te stoppen. Maar zelfs als er niks meer draait, doet de camera het niet (weer die melding).

Voor de opslag is nog 19.55 MB vrij en onder het kopje Programma's zegt de Touch dat er nog 6.18 MB vrij is. Op het SD-kaartje is verder nog 1 GB vrij.

Wat moet ik doen om meer geheugen vrij te maken om zoiets simpels als de camera te gebruiken? Heb het in het begin van deze discussie genoemde programma al gebruikt, maar dat helpt niet.

Willem

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

En als ge

start > instellingen > systeem > geheugen > draaiende programma's

doet?

Dat spul al een softe reset gegeven?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als het SD-kaartje altijd in het slot zit (dus geen wisselingen), zoveel mogelijk applicaties installeren op het SD-kaartje.

gwbosma, de titel van het topic vind ik wel erg onduidelijk!

[ Voor 20% gewijzigd door SvMp op 03-02-2008 13:36 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

svdmeer schreef op zondag 03 februari 2008 @ 13:35:
Als het SD-kaartje altijd in het slot zit (dus geen wisselingen), zoveel mogelijk applicaties installeren op het SD-kaartje.

gwbosma, de titel van het topic vind ik wel erg onduidelijk!
Dude, het gaat niet om opslag, het gaat om RAM geheugen, de 'foon vraagt om actieve programma's te stoppen ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11 14:44

Reneger

Wie? IK?

Ik heb dit probleem soms met mijn Samsung I600 icm Tomtom. Een keer telefoon uit- en aanschakelen is dan de oplossing.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Aangezien je deze vraag ook in het centrale topic gesteld hebt gaat deze op slot.

Verwijderd in "HTC Touch - Deel 5"

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.