• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-01 19:08
Ik zat net op de site van A-Mac.nl en zag daar bij de Apple TV een mooie 3D tekening van een interieur. Mijn vraag : waar hebben ze dat in getekend? Ik heb de vraag al naar ze gemaild, maar misschien krijg ik via jullie het antwoord wel eerder.
De tekening:
Afbeeldingslocatie: http://www.a-mac.nl/amac/images/stories/product_fotos/AppleTV/appletv-05.jpg

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 14:30
Zeer waarschijnlijk is dit niet getekend maar gemodelleerd in een programma als 3D studio Max, blender of 1 van de vele andere programma's die hiervoor bestaan.

Strava

Verwijderd

Dit is zeker niet getekend, of de tekenaar moet bewust die gelijke strepen op de tafel hebben aangebracht maar dat lijkt me niet.

Zal vast 3D Studio Max(icm vray) zijn of iets vergelijkbaars als Maya, Cinema4D etc etc.

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-01 19:08
Eigenlijk bedoelde ik met tekenen ook gemodelleerd O-)
Ik kreeg antwoord van A-Mac en die zeiden dat Apple het voor ze gemaakt had en dat ik die maar moest mailen.

Beste meneer Jobs...

Nah, laten we dat maar niet doen.
Ik dacht dat er misschien een kant en klaar interieur progje voor was dat het er zo uit laat zien zoals in dit plaatje, op het plaatsen van de voorwerpen na dus. Vind de stijl wel mooi namelijk.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
De "stijl" is gewoon een skylight/dome met GI zonder andere lichtbronnen.

specs

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-01 10:25
Dancing_Animal schreef op maandag 04 februari 2008 @ 23:32:
...
Ik dacht dat er misschien een kant en klaar interieur progje voor was dat het er zo uit laat zien zoals in dit plaatje, op het plaatsen van de voorwerpen na dus. Vind de stijl wel mooi namelijk.
Bekijk dit eens: http://www.blendernation....-editor-built-in-blender/
Waarschijnlijk niet waarmee dit gebouwd is maar jij vindt het misschien wel wat?

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Pagina: 1