Ik heb een HP Iaq waar ik eigenlijk weinig mee doe en ik dacht,
we maken fotolijstjes van oude laptops, kunnen we de Ipaq aansluiten op een monitor en deze zo inzetten als digitaal fotolijstje?
Het is een klein apparaat, heeft bluetooth, serieel, WIFI, infra rood, SD slot, ideaal voor dit doeleinde.
Ik kan de resolutie instellen op 800*600.
Het scherm is te klein maar je kan door het scherm scrollen zonder kleurverlies.
(Aanname: De video buffer is groot genoeg; Kan iemand hier iets op zeggen?)
Nu wil ik op een of andere manier OF het LCD vervangen door een LCD laptop paneel
(heb er nog 3 liggen)
OF
Een LCD monitor aansluiten/modden zodat het hart de Ipaq is en ik deze gemakkelijk in een fotolijstje kan verwerken.
Edit: Het kan via een microSD of gewone SD kaart
Zie hier: http://www.ennovationtech.com/sdv84.htm (89,99 pond, op Ebay staan ze voor E 74,06 exc. verzendkosten (rond de 16 euro)
Ik vraag me af of dit zelf te maken is middels deze interface
Wie helpt me op weg. Is het mogelijk met bijv een PIC of iets dergelijks?
we maken fotolijstjes van oude laptops, kunnen we de Ipaq aansluiten op een monitor en deze zo inzetten als digitaal fotolijstje?
Het is een klein apparaat, heeft bluetooth, serieel, WIFI, infra rood, SD slot, ideaal voor dit doeleinde.
Ik kan de resolutie instellen op 800*600.
Het scherm is te klein maar je kan door het scherm scrollen zonder kleurverlies.
(Aanname: De video buffer is groot genoeg; Kan iemand hier iets op zeggen?)
Nu wil ik op een of andere manier OF het LCD vervangen door een LCD laptop paneel
(heb er nog 3 liggen)
OF
Een LCD monitor aansluiten/modden zodat het hart de Ipaq is en ik deze gemakkelijk in een fotolijstje kan verwerken.
Edit: Het kan via een microSD of gewone SD kaart
Zie hier: http://www.ennovationtech.com/sdv84.htm (89,99 pond, op Ebay staan ze voor E 74,06 exc. verzendkosten (rond de 16 euro)
Ik vraag me af of dit zelf te maken is middels deze interface
Wie helpt me op weg. Is het mogelijk met bijv een PIC of iets dergelijks?
[ Voor 13% gewijzigd door Ierlandfan op 03-02-2008 13:22 ]