Hallo,
Ik van de week nieuwe onderdelen besteld voor mijn pc die nog bezorgd moeten worden.
De upgrade bevat onder andere:
1 AeroCool Midi Tower ExtremEngine 3T ATX No PSU (zilver)
1 Asus P5K iP35, SATA2 RAID, GLAN
1 Asus Videokaart PCI-e GeForce 8800GTS 512MB 2xDVI/HDCP
1 Chieftec Powersupply GPS-550AB-A 550W
1 Intel Core 2 Duo E8500 3.16GHz 1333 6MB Box
1 TakeMS 2x2GB DDR2 SDRAM PC6400 CL5.0
Echter, omdat er geen ruimte is voor in de AeroCool case, kan er geen floppy drive in worden geplaatst.
Nu heb ik behoorlijk wat reviews gelezen waarin staat dat er nogal wat compatibilietsproblemen zijn met het P5K moederbord van Asus, en dat deze te verhelpen zijn met een BIOS-update.
Op de website van Asus zelf staat dat de update moet worden uitgevoerd d.m.v. een floppy. Dat kan dus niet in mijn geval.
Is het ook op een andere manier mogelijk om de Bios-update zonder floppy uit te voeren?
Bijv, op CD branden?
Alvast bedankt,
Arnevr
Ik van de week nieuwe onderdelen besteld voor mijn pc die nog bezorgd moeten worden.
De upgrade bevat onder andere:
1 AeroCool Midi Tower ExtremEngine 3T ATX No PSU (zilver)
1 Asus P5K iP35, SATA2 RAID, GLAN
1 Asus Videokaart PCI-e GeForce 8800GTS 512MB 2xDVI/HDCP
1 Chieftec Powersupply GPS-550AB-A 550W
1 Intel Core 2 Duo E8500 3.16GHz 1333 6MB Box
1 TakeMS 2x2GB DDR2 SDRAM PC6400 CL5.0
Echter, omdat er geen ruimte is voor in de AeroCool case, kan er geen floppy drive in worden geplaatst.
Nu heb ik behoorlijk wat reviews gelezen waarin staat dat er nogal wat compatibilietsproblemen zijn met het P5K moederbord van Asus, en dat deze te verhelpen zijn met een BIOS-update.
Op de website van Asus zelf staat dat de update moet worden uitgevoerd d.m.v. een floppy. Dat kan dus niet in mijn geval.
Is het ook op een andere manier mogelijk om de Bios-update zonder floppy uit te voeren?
Bijv, op CD branden?
Alvast bedankt,
Arnevr