'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
We kunnen je niet DMen!SKiLLa schreef op zondag 03 februari 2008 @ 23:40:
Op .ru blokkeren werkt niet, denk aan proxies, zombies, access via buitenlandse bakken (ssh/rdp/vnc/etc). Maar voor diegene die geen blockjes meer hebben, DM/mail me ff ...
Moet je DM in je eigen profiel aanzetten, die van mij staat namelijk aan
Maar ik heb je al een mailtje gestuurd op het adres dat in je profiel staat ...
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Ik kan je overigens ook niet DMen... en het staat zeker weten aan.SKiLLa schreef op zondag 03 februari 2008 @ 23:52:
[...]
Moet je DM in je eigen profiel aanzetten, die van mij staat namelijk aan
Maar ik heb je al een mailtje gestuurd op het adres dat in je profiel staat ...
Niet dat ik blokjes nodig heb overigens.
Had net ook weer een paar blokjes binnen van distributed.net zelf, dus zo nu en dan is er weer iets beschikbaar. Heb meteen mijn eigen proxy maar even dicht gegooid zodat die niet meer zomaar door iedereen gebruikt kan worden.
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
@Robinski; kon jou wel een DM sturen.
Mochten mensen nog werkende proxies zoeken, dan je me bereiken op skillax apestaartje gmail ...
Don’t ever wrestle with a pig. You’ll both get dirty, but the pig will enjoy it. —Cale Yarborough
Ja dus: 155,339,703 GigaNodes voor NCCreX schreef op maandag 04 februari 2008 @ 00:43:
Zou het NC zijn?
De russen zullen wel helemaal stijl achterover slaan, na deze hoeveelheid!
[ Voor 18% gewijzigd door Robinski op 04-02-2008 01:32 ]
[DPC] NoizyCows 155,339,703
Mijn god wat een ontzettende MF
Hulde aan NC, nou moeten wij van TCF weer aan de bak
Don’t ever wrestle with a pig. You’ll both get dirty, but the pig will enjoy it. —Cale Yarborough
Verwijderd

Dat gaat niet meer lukken denkikCreX schreef op maandag 04 februari 2008 @ 01:31:
Hulde aan NC, nou moeten wij van TCF weer aan de bakmaar het is goed voor DPC
enne @ruskies

[ Voor 4% gewijzigd door CaLeX op 04-02-2008 01:35 ]
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Helaas is nachtvogel offline dus kan ik de MF lijst niet bekijken.
57P was TCFRobinski schreef op maandag 04 februari 2008 @ 01:34:
Helaas is nachtvogel offline dus kan ik de MF lijst niet bekijken.
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Verwijderd
burp.
slowme dnet proxies

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2008 01:42 ]
maar echt mooi, jullie hebben gewoon meer geflushed dan de andere 1848 flushers bij elkaar

je bedoelt toch niet... dat dit nog niet alles was????
We verwachten morgen nog een flinke naschokriesk schreef op maandag 04 februari 2008 @ 01:44:
[...]
je bedoelt toch niet... dat dit nog niet alles was????
maar jullie gaan nog lekker
The current distributed.net rate is 1217.24 giganodes a second! If nodes were bytes, we could fill 112360311.69 CDs every minute.
[ Voor 20% gewijzigd door CreX op 04-02-2008 01:49 ]

Wereldwijd ook meteen #2 overall btw, ... Dat wordt morgen hele dag Ruskies pesten
Verwijderd
Ik denk dat men het idee wel zo'n beetje begrijptVerwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 07:20:
trage verwerking van onze flush.. jammer...geeft niet onze echte kracht weer...![]()
Als deze ook gewoon zijn werk had gedaan dan was het wel gelukt.
Maar deze is vanaf het flushen continue in stilstand blijven staan.
Heel jammer.
Ik denk dat de heren bij DNET nu wel hebben kunnen zien waar bij hun problemen liggen.
Het waren maar 3 miljoen stubs.
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!